P&G Olimpiyatlar Sergisi'ni 8 bin 500 kişi ziyaret etti

Güncelleme Tarihi:

P&G Olimpiyatlar Sergisini 8 bin 500 kişi ziyaret etti
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 23, 2016 13:45

P&G Olimpiyatlar Sergisi'ni 8 bin 500 kişi ziyaret etti

Haberin Devamı

Olimpiyat Oyunları'nın global sponsoru P&G, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi desteğiyle hayata geçirdiği P&G Olimpiyatlar Sergisi ile İzmir'de olimpiyat heyecanı yaşattı. 20-22 Mayıs tarihleri arasında Karşıyaka Mavibahçe'de İzmirlilerle buluşan sergiyi, 3 günde 8 bin 500 kişi gezdi.

Olimpiyat Oyunları'nın 2010 yılından bu yana global sponsoru olan P&G'nin, "Teşekkürler Anne" kampanyası kapsamında Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) desteği ile hayata geçirdiği P&G Olimpiyatlar Sergisi, 20-22 Mayıs tarihleri arasında Karşıyaka Mavibahçe'de İzmirliler ile buluştu. 8 bin 500 kişi tarafından ziyaret edilen sergide Muhammed Ali ve Joe Frazier imzalı boks eldiveni ile Michael Jordan'ın Barselona 1992 Olimpiyat Oyunları'nda imzaladığı ayakkabısı büyük ilgi gördü. Dünyanın en iyi yüzücüsü unvanını kazanan ABD'li yüzücü Mark Spitz'in madalyası ile birçok önemli olimpiyat meşalesinin sergilendiği P&G Olimpiyatlar Sergisi'nde, TMOK'un arşivinden çok özel parçalar da İzmir'de sergilendi. "Çocuğuna spor yaptıran her anne, bir olimpik annedir" felsefesi ile hareket eden P&G'nin kişisel bakım markaları da, Olimpiyatlar Sergisi kapsamında yer alan oyun alanında ziyaretçilerle buluştu. Head&Shoulders basketbol oyunu, Gillette sanal futbol oyunu, Naim Süleymanoğlu standı, Orkid voleybol servis atış alanı gibi oyunlar spora meraklı İzmirli çocuk ve gençlere eğlence dolu saatler yaşatırken, 5-21 Ağustos tarihleri arasında Brezilya'da düzenlenecek Rio 2016 Olimpiyat Oyunları öncesinde Olimpiyat heyecanı da İzmir'e taşındı.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!