Japon Toyota, yaşadığı krizler ve felaketlere Tokyo Fuarı’nda son noktayı koyarak, ‘Reborn (yeniden doğmak) ve ‘Fun to drive, again’ (Yeniden sürüş keyfi) sloganları ile yeniden yükselişe geçmeyi hedefliyor. Toyota Başkanı ve CEO’su Akio Toyoda, yeni stratejilerinin ilk üyelerinden birinin dünyada en çok sattıkları Corolla modelinin yeni nesli olacağını belirterek, “Bu model Türkiye’de de üretilecek. Türkiye’nin rolünü artırıp büyümemizde etkin olarak kullanacağız” dedi.
Briyantine bulanmış, Yahudi düşmanı bir grup sigara tiryakisi homofobik reklamcı, 60’ların New York’unda etrafta jilet gibi dolaşıp yükselmek için birbirini ezmeye uğraşırken, bir yandan da gördüğü her kadınla yatmaya çalışıyor, sonra her seferinde evine dönüp karısıyla çocuk yapıyor!.. Dizinin özeti kabaca bu...
Toyota Otomobil Fabrikası Genel Müdürü ve CEO’su Kazuhiro Kobayashi, Toyota merkezinin yeni yapacağı yatırımın Sakarya’da olması için, Sakarya Valisi Nuri Okutan’dan destek istedi. Kobayashi tercüman aracılığıyla yaptığı konuşmada, Toyota’nın 28 ülkede 49 fabrikasının bulunduğunu ve yeni projeyi alabilmek için yarıştıklarını belirterek, “Biz de yeni yatırımı Türkiye’ye almak istiyoruz” dedi.