Güncelleme Tarihi:
Zonguldak'ta 1930 yılında yapılan ve Türkiye Taşkömürü Kurumu ile Devlet Demir Yolları'na ait trenlerin olarak kullandıkları demir köprü ömrünü doldurduğu gerekçesiyle yıkıldı. Zonguldak Gar Şube Şefliği yetkilileri, ömrünü dolduran demir köprünün yenilemeye ihtiyaç duyulması üzerine çelik köprü yapımına başladı. Bazı bölümlerinde çatlaklar meydana gelen ve ağır tonajlı trenlerin manevra sırasında güçlük çektiği demir köprü işçiler tarafından 1 haftada söküldü. 36 metre uzunluğunda, 3 metre genişliğinde olacak yeni çelik köprünün parçaları Tülümsaş'tan sağlandı, montajı da özel bir firma tarafından yapılıyor. Köprünün iki ay sonra hizmete sokulması planlandı.