Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Ocak 10, 2001 00:00

Haberin Devamı

Yol yardımı bu mu?

26 Aralık 2000 tarihinde, sahibi olduğum Hyundai panelvan aracım arıza yaptı. Bayram ziyareti için Antalya'da yaşayan ailemi ziyaret etmek için yola çıkmıştım. Arıza konusunda yardımcı olması için Hyundai Yol Yardım'ı aradım. Servis, aracın arızasının sürücü hatası değil fabrikasyon olduğunu, gereken parçanın ellerinde bulunmadığını söyledi. Arabamı servise götürdüler. 26 Aralık'ta servise giden aracımı 5 Ocak'ta alabildim. Bu arada tüm ziyaretlerimi ve işlerimi kiraladığım oto ile yapabildim. Günlerce mağdur durumda kaldım. İsmail Turhan

Yetkili diyor ki

Hundai Yol Yardım Grup Şefi Zafer Özsatırcı, ‘‘Öncelikle, söz konusu kitapçıkta, hizmet kontratımıza ait bütün ayrıntılar bulunmuyor. Ayrıca, Rent a Car hizmeti, araç tamirdeyken bunun yerine vasıta tahsisi anlamına geliyor. Uzun süreli araç tahsisi söz konusu değildir.’’ dedi.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!