Güncelleme Tarihi:
SSK, İstanbul'daki 9 hastane ve 15 polikliniğinde telefonla randevu sistemine geçti.
Hastalar, bağlı oldukları hastanenin telefonunu aradıklarında karşılarına telesekreter çıkıyor. Tanıtım mesajını okuduktan sonra ünitedeki dahiliye, çocuk gibi mevcut bölümleri numaralandırarak sayıyor. İstediği bölümü tuşlayan SSK'lı hasta, bunun ardından gitmek istediği poliklinik numarasını da seçebiliyor. Telesekreter, hastanın istediği bölümde randevu dolmamışsa, gün ve saat belirtiyor. Hasta randevu gün ve saatini kabul edebileceği gibi, yine telesekreterin yönlendirmesiyle iptal edebiliyor ya da bir başka randevu için yeniden deneyebiliyor.
Randevu alan hastalar, saatinde hastaneye gelerek, kapı üzerindeki numaratörlerde numaralarını görüp, muayene oluyorlar.