Mimarların en büyük sıkıntısı “Zaman Kaybı”

Güncelleme Tarihi:

Mimarların en büyük sıkıntısı “Zaman Kaybı”
Oluşturulma Tarihi: Şubat 07, 2003 10:36

1000a Dekorasyon Merkezi, konseptini belirlemek üzere mimarlarla yapmış olduğu anket çalışmasının ardından ikinci bir anket çalışması daha yaparak mimarların sektörle ilgili sorunlarını araştırdı.

Haberin Devamı

1000a Dekorasyon Merkezi, 300 mimara sektörün geleceğini nasıl gördüklerinden, karşılaştıkları en önemli problemlere kadar birçok konuda sorular yöneltti. Araştırma sonuçlarından elde edilen verilere göre, mimarlar en çok ürün tedariği konusunda yaptıkları araştırmalarındaki zaman kaybından şikayet ediyor. Üzerinde durdukları ikinci en önemli konu ise trend olan ürün ve hizmetlerin takip edilerek temin edilebileceği ortak alanların yokluğu. Üçüncü en büyük sıkıntıları ise dekorasyonda yaşanan en son trendler, dekorasyonda dikkat edilmesi gereken unsurlar vb. başlıklarda seminer, konferans organizasyonları ve mekanları gibitüketicilere yönelik bilgi paylaşımda kullanılabilecek fiziksel mekanların yetersizliği.

Haberin Devamı

 

 

Türkiye’nin ilk ve tek Dekorasyon Merkezi 1000a, 300 mimar ile yaptığı araştımada mimarların en büyük sıkıntılarının ürünleri bulmada yaşadıkları zaman kaybı olduğunu ortaya çıkardı.

 

Çoklu yanıt seçeğine açık sorulardasırasıyla “aranan ürünleri bulmada harcanan Zaman Kaybı” ,”trendleri takip ederek ürünleri temin edebilecekleri ortak alanların eksikliğini” ve “tüketicilere yönelik dekorasyon ve mimari konusunda bilgi paylaşımı yapılabilecek fiziksel mekanların ve organizasyonların eksikliği” mimarların yaşadığı en büyük problemler olarak ortaya çıkıyor.

 

Mimarlar 2003 yılında Dekorasyon sektöründen umutlu

Aynı araştımada sektörün geleceğini nasıl değerlendiriyorsunuz sorusuna verilen yanıtlara göre ise yüzde 65 oranında “daha iyiye gidecek” seçeneği tercih edilirken yüzde 10 oranında “aynı kalacak” seçeneği seçildi. “Daha kötüye gidecek” cevabını seçenlerin oranı ise Yüzde 25.

 

Araştırma sonuçları ile ilgili bir açıklama yapan 1000a Dekorasyon Merkezi Genel Müdürü Hulusi Turanlı, söz konusu araştırma sonuçlarının 1000a Dekorasyon Merkezi’nin kuruluş amaçları ile aynı paralellikte olduğunu vurgulayarak, merkezin bu nedenle özellikle mimarlar ve

Haberin Devamı

müşterileri açısından tüm bu sıkıntıları gideren ayrıcalıklı bir konuma geleceğinisöyledi.

 

Mimarlar İçin Tartışma Platformu

 

Mimarlar sektörle ilgili sorunlarını, beklentilerini ve yorumlarını 1000a Dekorasyon Merkezi tarafından oluşturulan info@1000adeco.com mail adresi aracılığı ile 1000a yetkililerine ulaştırarak tartışma platformu da oluşturabiliyorlar.

 

Mimarlara Özel Lounge Alanı

Mimarlara rahat bir ortamda çalışabilecekleri, çizimlerini müşterileriyle paylaşarak fikir alışverişinde bulunabilecekleri bir lounge alanı ile de hizmet veren 1000a Dekorasyon Merkezi bünyesinde, Siemens, Bosch – Philips, Arçelik – Nolte, Vitra – Intema, Villatek, Gültaş Gallery, Mosaic Center, Ceramica Center, Donna, Aparici Ceramics, Grohe, İdeal Standart, Efor Havuz, Dimension Spa, Snaidero, Maki Dekorasyon, Cesar Mutfak, Luyisi, Dreams, BVT, Villa Erol, Uslu Çelik, A&G Dekorasyon, Doğanlar, İntes, Art Home Sanat Galerisi, Lineadecor gibi dekorasyon sektörünün öncü firmaları yer alıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!