Doğuş OtoMotion İstanbul, 9 Kasım 2007'de açılacak

Güncelleme Tarihi:

Doğuş OtoMotion İstanbul, 9 Kasım 2007de açılacak
Oluşturulma Tarihi: Kasım 01, 2007 10:56

İstanbul Maslak'ta bulunan Doğuş Power Center'de, 25 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen ve deneyim merkezi olarak tanımlanan OtoMotion, 9 Kasım 2007 tarihinde açılacak.

Haberin Devamı

Açılış öncesi düzenlenen basın toplantısında Otomotion'a ilişkin bilgi verildi.

Verilen bilgiye göre, otomobil tutkusu ve kent yaşam kültürünün buluşma noktası olması hedeflenen OtoMotion'da Volkswagen, Volkswagen Ticari Araç, Seat, Skoda, Audi, Bentley, Lamborgini ve Porsche gibi uluslararası markaların yer alacağı 4200 metre karelik bir showroom oluşturuldu.

Merkez, 11 bin 200 metre karelik etkinlik ve showroom alanının yanı sıra satış sonrası hizmetlerin sunulduğu Doğuş Oto Maslak servis alanını ile 28 bin metrekare alana ulaşıyor.

25 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen OtoMotion'da sanat, tasarım, ileri teknoloji ve deneyimsel mimari kavramları otomobil tutkusu etrafında ele alınacak.

Doğuş OtoMotion İstanbul'un sanat, tasarım, teknoloji dünyasını Doğuş Otomotiv'in distribitörlüğünü yaptığı markalar ile bir araya getirerek müşteri odaklı, birleştirici ve değer yaratıcı çözümler sunmak amacıyla bir “deneyimsel pazarlama merkezi” olarak hayata geçirildiği belirtilirken, dünyada sayılı örnekleri olan deneyimsel pazarlama merkezlerinin tüketicilerin, markaları kendi kişisel deneyimleri vasıtasıyla tanımaları fikrine dayandığı ifade edildi.
Doğuş OtoMotion, Doğuş Otomotiv'in ürün ve hizmetlerini tanıtmanın yanı sıra çeşitli organizasyonlara, sergilere ve toplantılara da ev sahipliği yapacak.

OTOMOTION, EINSTEIN SERGİSİYLE BİRLİKTE AÇILACAK

OtoMotion, 9 Kasım 2007 tarihinde dünyada büyük ilgiyle karşılanan Einstein sergisiyle birlikte açılacak.
Mart 2008 tarihine kadar OtoMotion'da açık kalacak sergiyi 4 ay boyunca yaklaşık 300 bin kişinin ziyaret etmesi beklenirken, sergi süresince düzenlenecek canlı performanslar, etkinlikler, konferans ve workshoplar da serginin tamamlayıcı etkinliklerini oluşturacak.

Merkezde, profesyonel toplantı altyapısı ile döşenmiş 2 toplantı odası, profesyonel ses ve görüntü sistemleri ile donatılmış 140 kişilik konferans salonu, yüksek çözünürlük sistemiyle donatılmış anfi tiyatro düzeni bulunan 1200 kişi kapasiteli etkinlik alanı, 57 plazma ekran, 12 adet video projeksiyon cihazı, 180 derecelik bir ekran bulunuyor.
OtoMotion'da ayrıca çocuklar için özel olarak tasarlanmış bir alan da yer alırken, 100 kişi kapasiteli bir cafe ve OtoMotion Shop da bulunuyor.

“TÜM ARA YÜZEYLERİ KALDIRIYOR”

Doğuş Otomotiv Üst Yöneticisi (CEO) Ali Bilaloğlu, Doğuş OtoMotion ile amaçlarının, müşterilere farklı deneyimler yaşatmak olduğunu belirterek, şunları söyledi:
“Müşterilerin, otomotive olan ilgi ve meraklarını yaşayarak, dokunarak, duyarak ve görerek giderecekleri bir yer tasarladık. Doğuş OtoMotion, ürün ile tüketici arasındaki tüm ara yüzeyleri kaldırıyor. Çünkü biz showroomlardan daha da öte bir mekan, tutkunu oldukları markaları arzu ettikleri şekilde deneyimleyebilecekleri bir alan yaratmak istedik.”

OtoMotion Danışmanı Walt Behnke ise OtoMotion'un, Porsche Müzesi ve Volkwagen Autostadt gibi benzerlerinden önemli farklılıkları bulunduğunu anlatarak, OtoMotion'a gelecek herkesin, merkeze tekrar gelmesini sağlayacaklarını söyledi.

Merkezin nasıl bir çekim merkezi haline geleceğine ilişkin bir soru üzerine Behnke, OtoMotion'un sürekli değişim ve devinim içinde olacağını, esnek kullanım imkanı sunan aktivite merkezinde çeşitli etkinlikler, konsept sergiler ve konserlerin yer alacağını anlattı.

Maslak'ta iş çıkış saatlerinde yaşanan yoğun trafiği hatırlatan Behnke, trafikte kalmak yerine, trafik rahatlayıncaya kadar OtoMotion'da keyifli bir vakit geçirilebileceğini söyledi.

Behnke, Einstein sergisine okullardan yoğun ziyaretçi beklediklerini de sözlerine ekledi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!