Buzdolabının camını 4 ayda götüremediler

Güncelleme Tarihi:

Buzdolabının camını 4 ayda götüremediler
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 16, 1998 00:00

Haberin Devamı

Kargo şirketleri kırılan eşyaların sorumluluğunu bir türlü üstlenmeye yanaşmıyor. Okuyucularımızdan Zennuriye Tipon da taşıma sırasında kırılan buzdolabının camı ve mermeri bir türlü telafi edilmediği için işyerini kapatmak zorunda kaldı..

Zennuriye Tipon, Kıbrıs'ta açtığı kafeterya için Yurtiçi Kargo aracılığıyla Adana'dan buzdolabı getirtti. Ancak buzdolabı Kıbrıs'da cam ve mermeri kırık olarak teslim edildi. Hasarın tazminini isteyen Tipon'un bu talebi, gönderilen malın sigortasız olduğu gerekçesiyle Yurtiçi Kargo tarafından kabul edilmedi. Bunun yerine, kırılan cam ve mermeri yeniden getirme yoluna gitti. Ancak, bunlarda da kırık olarak teslim edildi. Konuyla ilgili olarak Yurtiçi Kargo ile görüştük. Yurtiçi Kargo yetkilileri, Tipon'a kırılan cam ve mermerin bedelini ödemeyi teklif ettiklerini, bunu kabul etmeyince de ikinci kez cam ve mermer gönderdiklerini ileri sürdüler. Yönetmelik gereği cam ve mermerin şartlı taşınacak kargolar arasında yer aldığını belirten yetkililer, ‘‘Cam, mermer gibi ürünlerin taşıma sırasında kırılma tehlikesi bulunduğu konusunda müşterimizi uyarmıştık. Yurtiçi kargo olarak bu tür eşyaları normalde sigortasız taşımıyoruz’’ dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!