18 adımda eski otonuzu yenileyin

Güncelleme Tarihi:

18 adımda eski otonuzu yenileyin
Oluşturulma Tarihi: Kasım 04, 1999 00:00

Haberin Devamı

Kışa girmeden otomobilin kaporta ve boyasını koruma altına almak isteyen araç sahipleri, 18 adımda yenileme ve kaporta hizmeti ile otomobilinizi yenileyebilirsiniz.

TÜRKİYE'de 8 büyük ilde 16 merkezde hizmet veren Ziebart Tidy Car istasyonları, kışa girmeden otomobilinin kaporta ve boyasını koruma altına almak isteyen araç sahiplerine ‘‘18 adımda yenileme ve koruma’’ hizmeti sunuyor. Bu hizmette otomobilin içinde ve dışında toplam 18 adımda uygulanan temizlik, bakım ve koruyucu sistemler içeren bir paket sunuluyor.

İÇTE YAPILANLAR

Tüm koltuklar, yer halıları ve bagaj kaplamaları çok güçlü vakumla süpürülüyor.

Kumaş ve halılardaki lekelerin birçok türü, leke çıkarma kiti ile çıkarılıyor.

Ziebart'ın özel temizleme maddeleri emme ve fırçalama makinaları ile koltuk, halı ve bagaj kaplamaları temizleniyor.

Tavan Ziebart'ın özel temisleme maddeleri ile siliniyor.

Döşemelerde, halılarda koku yapan kirler varsa temizleme sırasında Ziebart'ın koku giderici maddesi uygulanarak bu kokular gideriliyor.

Ön torpido, enstürüman panosu, direksiyon, kapı fitilleri, hava kanal ızgaraları, vites konsolü, kapı döşemeleri temizleniyor.

Temizlenen tüm plastik yüzeylere Ziebart'ın toz itici saten vinil koruyucusu uygulanıyor.

Koltuk kumaşlarına, taban halılarına ve bagaj kaplamalarına Ziebart'ın kumaş koruma maddesi uygulanarak bir daha kalıcı leke ve kirlenme oluşması engelleniyor.

Deri döşemeler, özel deri temizleme maddesi ile temizlenir, nemlendirildikten sonra Ziebart'ın deri besleyicisi uygulanarak yumuşak ve canlı kalması sağlanıyor.

Camlar içten ve dıştan temizleniyor.

DIŞTAN YAPILANLAR

Önce otomobilin dışına yapışmış zift, böcek, sinek, ağaç reçinesi gibi maddeler temizleniyor.

Motor kompartmanı, basınçlı su kullanmadan Ziebart'ın yağ çözücü maddesi kullanılarak yağ ve kirden arındırılıyor.

Araç özel şampuanla yıkanıp durulanıyor, kapı eşikleri, direk içleri, tekerlek çamur tutucuları temizleniyor.

Sonra boyu yüzeyindeki matlık ve yıkama hatalarından doğan yüzeysel çizgiler, özel makina ile Ziebart'ın özel parlatıcı maddesi kullanılarak gideriliyor. Bu işlem, sıradan pasta cila uygulamasının boya yüzeyinde meydana getirdiği aşınmalara neden olmuyor.

Daha sonra boya yüzeyi parlaklık artırıcı bir madde ile renk ve parlaklık bakımından ilk günkü durumuna getiriliyor.

Boya yüzeyi en son olarak, yazın güneşin zararlı ultraviyole ışınlarını engelleyen, kışın ise boyayı asit yağmuru, çamur ve kirli havadaki zararlı ve yıpratıcı maddelerin tahribatından koruyan Ziebart'ın ultra boya koruma maddesi ile kaplanıyor.

Boya yüzeyinde ve tamponlarda daha derin çizikler varsa, renk koduna uygun rötüş boyası yaptırılarak ince samur fırçalar yardımıyla bu çiziklere rötüş yapılıyor.

Tamponlar, koruyucu bantlar, kapı fitilleri, panjurlar, far ve stoplar, jantlar ve lastikler temizleniyor ve lastik-plastik koruyucu maddeler uygulanıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!