Güncelleme Tarihi:
MARMARİS Mesleki Eğitim ve Küçük Sanayi Destekleme Vakfı (MEKSA), ‘‘Telefonla Etkili İletişim Sanatı'' konulu iki günlük kurs verdi. Eğitim Koordinatörü Hakan Erden, 50 kursiyere pratik ve etkili konuşmanın yollarını anlattı, ‘‘İşyerinde iyi konuşmak, müşteri memnuniyetinde önemli yer tutuyor'' dedi. Erden, çoğu kamu çalışanı kursiyerlere, insanların yüzyüze görüşürken sahip olduğu imkanlardan, telefonda mahrum kaldığını anlatırken, ‘‘Telefonla arayan önce kendisini tanıtıp, nereden aradığını, ne istediğini kısaca anlatmalı'' dedi. Telefonun diğer ucundaki kişilerin de kendisini tanıtıp, istek doğrultusunda gerekeni yapması gerektiğini ifade eden Erden, ‘‘Bazı kişilerin telefon açtığında (Alo kimsin) gibi konuşmalarına tanık oluyoruz. Yine teşekkür ederim cümlesi genelde unutuluyor'' diye konuştu.