Sırrını paylaşıyor

Güncelleme Tarihi:

Sırrını paylaşıyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 05, 2015 01:26

McDonald’s, tüketiciyle şeffaf diyalog anlayışı kapsamındaki ‘Kalitenin Sırrı’ kampanyasını bir adım daha ileri taşıdı.

Haberin Devamı

McDonald’s, ürünlerinin doğal ve katkısız malzemelerden üretildiğini vurgulamak, kalite ve gıda güvenliği standartları konusunda tüketicilerini bilgilendirmek ve akıllarındaki soruları cevaplandırabilmek amacıyla ‘McDonald’s Kalitesinin Sırrı’ kampanyasını hayata geçirdi. Kampanyanın ilk ayağı ise markanın en eski tedarikçisi olan Pınar Et’e düzenlenen tüketici gezisi oldu.

REFERANS NOKTASI OLDU
McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Dilek Dölek, hızlı servis restoranları sektöründe lider olduklarını belirterek, “Hayata geçirdiğimiz birçok uygulama ile referans noktası haline geldik. Bu öncü konumun bize verdiği birçok sorumluluktan biri de tüketiciyle kurduğumuz şeffaf diyalog ortamını daha da ileriye taşımak. İşte bu düşünceyle hayata geçirdiğimiz kampanyada tüketicilerimizi McDonald’s kalitesinin sırrını paylaşmaya davet ediyoruz” dedi.

29 YILLIK İŞBİRLİĞİ
İşbirliği ile ilgili olarak Pınar Et Genel Müdürü Tunç Tuncer ise şunları söyledi: “Pınar Et, Türkiye’nin ilk entegre et tesisi olarak 1985’te kuruldu. O günden beri lezzetli, güvenilir ve yenilikçi ürünler sunuyoruz. McDonald’s ile de Türkiye’de faaliyetine başladığı ilk günden beri, yani 29 yıldır birlikte çalışıyoruz. McDonald’s’ın tüm dünyadaki et üreticilerini denetleyen uluslararası bağımsız denetçilerinden de her zaman en yüksek denetim skorlarını alıyor olmaktan gurur duyuyoruz.”

4 EYFEL KULESİ
Gezide Pınar Et tarafından 825 milyonuncu McDonald’s köftesi de üretildi. 40 milyon kilograma eşit olan 825 milyon adet köfte, 4 Eyfel Kulesi ağırlığına denk geliyor. Ayrıca köfteler yan yana diziliğinde Ekvator çizgisini iki kez dolanıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!