Pizza yemeyen kalmasın

Güncelleme Tarihi:

Pizza yemeyen kalmasın
Oluşturulma Tarihi: Şubat 07, 2013 00:00

Türkiye’nin bazı noktalarında henüz pizzayla tanışmayan bir kesimin olduğu düşüncesinden yola çıkan Pizza Tomato, ‘Pizza TIR’ı projesini hayata geçiriyor.

Haberin Devamı

İZMİRLİ Pizza Tomato, sosyal sorumluluk projesi kapsamında pizza yemeyenleri bu lezzetle buluşturacak. Projenin, yılın ikinci yarısında devreye girmesi bekleniyor. 28 olan şubesini 2013’te 43’e çıkarmayı planlayan Pizza Tomato, 2015’e kadar da 70’e ulaşmayı hedefliyor. Markanın gündeminde, yurtdışına açılmak da yer alıyor.
Genel Müdür Bekir Yazgan, 2012’de her ay bir şube açma planları bulunduğunu hatırlatarak, piyasada yaşanan daralma nedeniyle bu hedeflerini gerçekleştiremediklerini belirtti. Geçtiğimiz yıl 6 şube açarak, mağaza sayısını 28’e çıkardıklarını kaydeden Yazgan, “2012’ye genel olarak baktığımızda, iyi bir noktada kapattık. Cirosal anlamda yüzde 30 büyüdük. Bu yıl bunu yüzde 50’ye çıkarmak istiyoruz” dedi. 2013’e hızlı bir giriş yaptıklarını, ilk çeyrekte 7 şube açacaklarını söyleyen Yazgan, Türkiye’nin tüm bölgelerinde faaliyet gösterecek şekilde çalıştıklarını dile getirdi. Bu kapsamda Marmara ve Güneydoğu üzerinde yoğunlaştıklarını belirten Yazgan, “İstanbul’da ikinci şubemizi açıyoruz. Güneydoğu’da ise bu yıl ilk şubemizi Diyarbakır’da açtık. Ardından Mardin geldi. Şimdi Diyarbakır’da ikinci şube hazırlıklarımız sürüyor. Ardından Batman gelecek. Antalya’ya 2 şube geliyor. Afyonkarahisar’da ise ikinci şubemiz yolda” diye konuştu.

Haberin Devamı

Hedef 15 yeni şube
Bu yıl 15 mağaza açma hedeflerinin bulunduğunu aktaran Yazgan, Adana, Sivas, Yozgat, Nevşehir, Niğde ve Ankara’da da yer almak istediklerini söyledi. 2015 yılına kadar şube sayılarını 70’e çıkarmak istediklerini kaydeden Yazgan, sözlerine şöyle devam etti; “Şu anda 150 şubeye hizmet verebilecek alt yapımızı oluşturduk. Franchise sistemiyle ilgili yeniden yapılanmaya gittik. Mini, midi ve max konseptini başlattık. Her bölgenin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak böyle bir çizgi belirledik. Mini 30-80, midi 80-100, max ise 100 ile 200 metrekarelik alanlardan oluşuyor” dedi.
Yazgan, Belarus ile ilgili çalışmalar yürüttüklerini de belirterek, “Burada güçlü bir yatırımcı ile birlikte hareket etmek istiyoruz. Yılın ikinci yarısında bu düşüncemizi hayata geçirebiliriz. Bunun yanında Azerbaycan ve Irak ile ilgili de çalışmalarımız sürüyor” dedi.

Haberin Devamı

Pizza yemeyen kalmasın

TIR YOLA ÇIKIYOR
Türkiye’de bazı kesimlerin henüz pizza ile tanışmadığına dikkat çeken Yazgan, amaçlarının bu kesimlere de pizzayı tattırmak olduğunu ifade etti. Yazgan, “Bu düşünceden hareketle ‘Pizza TIR’ı gibi bir yapı oluşturmayı planlıyoruz. Böylece Türkiye’nin her noktasında, herkese pizza yedirmiş olmayı amaçlıyoruz. Hem sosyal sorumluk hem de markamızı tanıtmak adına bunu yapacağız. TIR ile ayrıca yaz aylarında özellikle sahil bölgelerinde olmayı düşünüyoruz” bilgisini verdi.

MÖNÜ ZENGİNLEŞİYOR
Fast food ağırlıklı bir yapılarının olmasına rağmen, yarı restoran tarzına geçiş yaptıklarını anlatan Yazgan, şöyle devam etti; “Pizzanın yanında makarna, soğuk-sıcak salatalarla mönümüzü zenginleştirdik. Tatlı çeşitlerimizi artırdık. Sabah kahvaltısı veriyoruz. Şu anda 22 çeşit pizzamız var. Toplam mönü ise 62 çeşit üründen oluşuyor. Artık müşterinin keyifli ve uzun zaman geçirmesini sağlayacak bir yapı kuruyoruz. Bir yanda da obeziteye karşı çalışıyoruz. Her şeyin kalorisini hesaplıyoruz.”

Haberin Devamı

FARKLI TALEPLER
Son dönemde güçlü yerel mutfakların olduğu pazarla girdiklerini ifade eden Yazgan, “Konya’da etli ekmek ve fırın kebabı, Diyarbakır’da kebap, Kayseri’de mantı gibi güçlü tatların olduğu pazarlara girdik. Buradaki genç nüfusun değişik ürün arayışı nedeniyle gayet iyi sonuçlar alıyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!