İzmir değişim için sembol

Güncelleme Tarihi:

İzmir değişim için sembol
Oluşturulma Tarihi: Ocak 09, 2011 00:00

İzmir’de sürekli olarak kentin ihmal edildiği, geri kaldığı, birlikte bir iş becerilemediği gibi görüşler ileri sürülürken, Migros’tan ilginç bir görüş geldi.

Haberin Devamı

MAĞAZA YENİLENDİ

Migros Ticaret A.Ş., kurulduğu İstanbul dışında açtığı “ilk göz ağrısı” Alsancak mağazasına vefasını, yenileyerek gösterdi. İç ve dış tasarım yenilendi, müşteriye daha çok kolaylık sağlayacak uygulamalara yer verildi, hizmet yenilikleri sağlandı.

ÖNEMLİ LABORATUVAR

Migros Genel Müdürü Özgür Tort, İzmir’in perakendede, “Bulunmaz bir laboratuvar” olduğunu belirtti, “İzmirli’ye hangi hizmeti sunduysak karşılığını mutlaka aldık. İzmir, perakendede değişim için sembol şehir. Bir yenilik İzmir’de tutarsa, Türkiye’de de kısa zamanda tutar” dedi.

BÖLGEDE 330 BİN FİDAN

Tort, basın toplantısı düzenlediği yenilenen mağazanın İzmirli tüketicinin yaşam kalitesine katkıda bulunacağını anlatarak, sosyal sorumluluk projelerine büyük önem verdiklerini, Ege Orman Vakfı ile yürüttükleri kampanyayla 330 bin fidanı bölgeye kazandırdıklarını da bildirdi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!