CK Enerji'den bilgilerinizi güncelleyin çağrısı

Güncelleme Tarihi:

CK Enerjiden bilgilerinizi güncelleyin çağrısı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 14, 2018 13:32

CK Enerji'den bilgilerinizi güncelleyin çağrısı

Haberin Devamı

 

ANTALYA, (DHA) - CK Enerji Akdeniz Elektrik, abonelerine mağduriyet yaşamamaları için bilgilerini güncelleme çağrısı yaptı.

CK Enerji Akdeniz Elektrik Genel Müdürü Erol Değerli, Antalya, Isparta ve Burdur'da 1,7 milyon aboneye hizmet verdiklerini kaydetti. Yaklaşık 350 bin abonenin bilgilerinin eksik ya da sonradan değiştiğini belirten Değerli, bilgilerini güncelleme çağrısında bulundu. Telefon numarası veya e-posta adreslerini değiştirdiğinde bilgilendirme yapılmalarını isteyen Değerli, "Borç hatırlatma SMS'leri ve diğer bilgilendirme mesajlarını kendilerine ulaştıramıyoruz. Bu da ileride elektriğinin kesilmesine kadar uzanan çeşitli mağduriyetlere yol açıyor. Abonelerimize ulaşabilmek ve taleplerini daha hızlı çözebilmek için bilgilerin güncel olması büyük önem taşıyor. Bu yüzden abonelerimizden bilgilerini güncellemesini bekliyoruz" dedi.

BİLGİ GÜNCELLEME İÇİN 1 DAKİKA YETERLİ

Erol Değerli, bilgi güncellemesinin 0850 226 07 07 no'lu çağrı merkezinden, www.ckakdeniz.com.tr adresinden veya CK Enerji Akdeniz Elektrik'e ait müşteri hizmet merkezlerinden yapılabileceğini söyledi.

'ELEKTRİĞİ KULLANAN KİŞİ ABONELİĞİ ÜZERİNE ALMALI'

'"Usulsüz elektrik' kullanımı konusuna da değinen Erol Değerli, kullanıcıların mutlaka aboneliklerini üzerine alması gerektiğine işaret etti. Usulsüz kullanım tespitinde yasal işlemlerin abone adına yapıldığına işaret eden Erol Değerli, "Ne yazık ki bölgemizde kiraladığı bir evin aboneliğini kiracının üzerine vermekten çekinen ya da sattığı bir evin aboneliğini sonlandırmayı unutan birçok abonemiz bulunuyor. Yeni eve taşınan aboneler ise devam eden bir abonelik olduğu için kendi üstlerine aboneliği almaya gerek duymayabiliyor. Durum böyle olunca yeni oturan kişinin elektrik borçlarını ödememesi durumunda borç mevcutta kayıtlı görünen aboneye kalıyor. Yaptığımız tespitler neticesinde yaklaşık 350 bin müşterimizin elektriği usulsüz kullandığını düşünüyoruz" dedi.

ŞEFFAF FATURA

Abonelerinin 'elektrik faturasında' yer alan kalemlerle ilgili endişelerini ortadan kaldırmak ve bir enerji okuryazarlığı altyapısı oluşturmak için de çalışma yaptıklarına değinen Değerli, "Şeffaf Fatura' uygulaması başlattı. Aboneler www.ckakdeniz.com.tr internet adresinde yer alan uygulama sayesinde faturada yer alan 57 kalemin ne anlama geldiği konusunda kolayca bilgi sahibi olabilir" dedi.

TEK TUŞLA FATURALAR E-POSTANIZA GELİYOR

Erol Değerli, kâğıt israfının önüne geçmek ve faturaların kaybolma riskini ortadan kaldırmak için E-Arşiv fatura uygulaması da başlattıklarını söyledi. Erol Değerli, E-Arşiv Fatura uygulaması sayesinde www.ckakdeniz.com.tr'ye girip bilgilerini ileten ve onay veren tüm abonelere elektrik faturalarını e-posta yoluyla ilettiklerini, yılsonuna kadar en az 400 bin abonenin e-Arşiv Fatura'ya geçmesini hedeflediklerini kaydetti.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!