THY Singapur'da parlıyor

Güncelleme Tarihi:

THY Singapurda parlıyor
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 16, 2011 11:05

Türk Hava Yolları (THY), 25 yıl önce ilk seferini gerçekleştirdiği Uzakdoğu’nun en önemli turizm ve ticaret merkezinden biri olan Singapur’da son yıllardaki atılımlarıyla bölgenin tercih edilen havayolu şirketlerinden biri haline geldi.

Haberin Devamı

Hattın tanıtımı amacıyla bir grup gazeteciyi Singapur’da konuk eden THY Singapur Müdürü Cengiz İnceosman, THY’nin bu ülkedeki 25’inci yılını 19-29 Mayıs tarihleri arasında çeşitli etkinliklerle kutlayacaklarını ve bu çerçevede büyük destek gördükleri Changi Havalimanı yönetimi ile ortak bir çalışma yürüttüklerini söyledi.

Kutlamalar çerçevesinde, Singapur Türk Kültür Merkezi, Türk Büyükelçiliği ve Fairmont Otel ile birlikte düzenlenecek Türk Haftası’nda Türk mutfağının öğretileceği ve tanıtılacağını, Türkiye’yi anlatan paneller gerçekleştirileceğini anlatan İnceosman, Türkiye’yi en iyi ve doğru şekilde yansıtmak istediklerini dile getirdi.

Uzakdoğu’dan Avrupa’ya giden yolcuların taleplerinin artması üzerine uçakların kapasitesini artırdıklarını ve İstanbul Atatürk Havalimanı ile Singapur Changi Havalimanı arasındaki sefer sayısını haftada 7’ye çıkardıklarını belirten İnceosman, bu yılın ilk 4 ayındaki rakamlarının sevindirici olduğunu ifade etti.

Singapur’un ve THY’nin tanıtımı için 15. Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nda Singapur Turizm Ofisi ve Changi Havaalanı ile ortak stant açtıklarını, geçen ay Macaristan ve Ukrayna’da roadshowlar düzenlediklerini, bunun yanı sıra Singapur ve yeni hatların tanıtımı için İspanya Turizm Ofisi ile birlikte Malaga ve Valencia’ya medya turu yaptıklarını anlatan İnceosman, ”Amacımız, yalnız THY’ye olan talebi değil, Singapur’a olan talebi de artırmak” dedi.

THY’YE OLAN İLGİDE ARTIŞ
Changi Airpor ile birlikte önümüzdeki 6 ay içerisinde sadece THY yolcularının faydalanabileceği bir program yaptıklarını anlatan İnceosman, THY ile uçan yolcuların ””www.citydmc.com/turkishairlines” internet adresinden rezervasyon yaptırmaları durumunda anlaşmalı otellerde özel ücretlerle konaklayabileceklerini ve ücretsiz şehir turlarından yararlanabileceklerini kaydetti.

İnceosman, ”Singapur-İstanbul hattında uçaklarımızdaki doluluk oranı yüzde 80’nin üzerinde. Özellikle Manchester United reklamı hem Singapur, hem de Avrupa çıkışlarında Business Class taleplerini artırdı. Business Class’ta yüzde 75 doluluk oranımız var” dedi.

Avrupa’nın 75 noktasından Singapur’a, Singapur’dan da 75 noktaya bağlantı sunmalarının kendileri için büyük avantaj olduğunu vurgulayan İnceosman, ”Tercih edilebilen havayolları arasında bulunmaktayız. Yolcularımızın yüzde 80’i transit. İstanbul’un vermiş olduğu hizmet kalitesi, bağlantı süreleri ve uçaklarımızdaki catering kalitesi bizi güçlü kılıyor” dedi.

Singapur’da bir yıldan beri görev yaptığını belirten İnceosman, bu ülkenin havacılık ve turizm açısından ilginç bir ülke olduğunu, iyi hizmet, modern sanat, yemek kültürü ve alışverişten hoşlananların Uzakdoğu seyahatlerinde kalabilecekleri güzel noktalar olduğunu belirti. Singapur’da mağazaların Mayıs ayında indirimli satışlara başladığını, bölgeden birçok kişinin bu ülkeye alışveriş yapmak amacıyla geldiğini belirten İnceosman, Sentosa Adası ve Ulusal Orkide Parkı, gece safarisi, Üniversal Stüdyoları ve nehirde yapılan tekne gezintisinin bu ülkeye gelenlerde unutulmaz anılar yaşatacağını söyledi.

Changi Havalimanı hakkında da bilgi veren İnceosman, 4 terminalden oluşan ve 70 milyon yolcu kapasitesine sahip dünyanın en iyi ilk 3 havalimanından biri olan Changi’nin geçen yıl 42 milyon yolcuya hizmet vererek tarihinin rekorunu kırdığını kaydetti.

İnceosman, 130’un üzerinde restoran, 290’nın üzerinde mağaza, 3 otel, yüzme havuzu, sineması, kelebek parkı ve 28 bin çalışanı bulunan Changi Havalimanı’nda haftada 5 bin 600 uçağın iniş kalkış yaptığını, terminalden 206 şehre bağlantı sağlandığını ifade etti. Changi Havalimanı otoritesi ile çok yakın ilişkiler içinde olduklarını belirten İnceosman, terminalin 4 noktasındaki 8 ayrı reklam panosunda THY’yi tanıtıcı reklamların 2 ay boyunca sergileneceğini sözlerine ekledi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!