Anatolium’un hedefi 10 milyon ziyaretçi

Güncelleme Tarihi:

Anatolium’un hedefi 10 milyon ziyaretçi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 17, 2011 00:00

Geçtiğimiz Haziran ayında ana kiracıları IKEA, Leroy Merlin, Tesco Kipa ve Electro World ile ön açılışını yapan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı, açılışı beklenen irili ufaklı 100’e yakın mağazasıyla alışverişin tüm renklerini bir arada ziyaretçilerine sunuyor.

160 milyon dolar yatırımla gerçekleştiren Anatolium Ankara Alışveriş Parkı, 170 bin metrekare kapalı alanı ve 70 bin metrekare kiralanabilir alanıyla, 3 bin kişiye istihdam yaratıyor. 2 bin araçlık bir otoparkı bulunan Anatolium Ankara, sanatsal etkinliklere yer veren Art Stüdyosu’yla da dikkatleri çekiyor.
Anatolium Ankara Alışveriş Parkı Genel Müdürü Hakan Tümkaya, yılda 10 milyon ziyaretçi beklediklerini belirterek şunları söyledi:

Oyunculardan imza günleri

“Anatolium Ankara’nın tamamlanmasıyla ilgili olarak; “Geçtiğimiz Haziran ayında, Türkiye’deki ilk AVM içerisine entegre IKEA mağazası, Avrupa’nın ikinci en güçlü yapı marketi Leroy Merlin, hipermarket Tesco Kipa ve elektro market Electro World olmak üzere dört dev mağazayla ön açılışımızı yaptık. Önümüzdeki günlerde Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’nda birbirinden renkli etkinlikler gerçekleşecek. Ünlü dizi oyuncularının katılacağı imza günleri ve Ankara’ya ilk kez getirilecek sergiler önümüzdeki günlerde başkentlilere hazırladığımız sürpriz etkinliklerden birkaçı. 14-23 Ekim tarihleri arasında çocuklarımız için hazırladığımız eğlenceli şovlar, yarışmalar ve gösterilerle renklenecek bir Çocuk Şenliğimiz olacak. Projemiz hemen yanımızda NATA Grubu tarafından yapılan ve bu sonbaharda açılacak olan NATA-Vega Alışveriş Merkezi ve Outlet Center’la da sinerji yaratarak Ankara’nın en büyük çekim merkezlerinden birisi olacak.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!