Güncelleme Tarihi:
BURSA (DHA)-BURSA'nın Yıldırım İlçe Belediyesi oluşturduğu başvru masaları, çağrı merkezi, web formu, e-posta, çözüm merkezinin yanı sıra muhtarlıklar ve BİMED aracılığı ile gelen taleplerin büyük bölümüne kısa sürede çözüm oluşturuyor.
Türk Standartları Enstitüsü tarafından ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve TS EN OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi belgelerini aynı anda alarak Türkiye'de bir ilki gerçekleştiren Yıldırım Belediyesi, kalite odaklı çözümleriyle fark oluşturuyor. Belediye bünyesinde bulunan başvuru masaları, çağrı merkezi, web formu, e-posta, çözüm merkezinin yanı sıra muhtarlıklar ve BİMER aracılığıyla gelen talep ve istekleri değerlendirerek çözüm üretiyor. Yıldırım Belediyesi Ekim ayında toplam 11 bin 28 başvurunun 6 bin 43'üne olumlu cevap verirken 3 bin 969 talebi ise işleme alarak toplamda yüzde 91'lik bir başarıya imza attı.
Yıldırım Belediyesi olarak hizmet politikalarındaki önceliklerinin 'insan odaklı' olduğunu söyleyen Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Katılımcı belediyecilik ve ortak akıl düşüncesiyle yaptığımız tüm çalışmalarımızın merkezinde vatandaşlarımızın fikir ve görüşleri yer alıyor. Belediye hizmetlerimizi aksatmadan yerine getirmek adına vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini dikkate alarak titizlikle inceliyor, çözüme kavuşturuyoruz" dedi. İlçedeki ihtiyaçlara hızlı ve etkin çözümler getirmek amacıyla Yıldırım Belediyesi'nin tüm birimleri ile seferber olduğunu da vurgulayan Başkan Edebali, “Başta hizmet masalarımız ve çağrı merkezimiz olmak üzere sosyal medya üzerinden bize ulaşan her talebi titizlikle değerlendirerek çözüme kavuşturuyoruz" şeklinde konuştu.
'Mutlu Yıldırım' olgusunu oluşturmak adına ilçede yaşayan vatandaşların Yıldırım'ın sakini değil sahibi olduğunu bir kez daha vurgulayan Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Yıldırım'ın her alanda hak ettiği konuma gelmesi adına vatandaşlarımızla el ele veriyor, birlikte çözümler üretiyoruz. TSE tarafından bize verilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi de hemşehrilerimizin bize karşı ne kadar güvendiklerinin en büyük belgesidir" diye konuştu.
(Fotoğraflı)