Güncelleme Tarihi:
Tavşan, Shopping Fest kapsamında gerçekleştirilen “En Şık Vitrin” yarışmasının sonuçlarının açıklandığı etkinlikte yaptığı konuşmada, Shopping Fest’in ticarete hız kazandırmak için yapılmış bir organizasyon olduğunu ifade etti. Bu kapsamda birçok etkinlik gerçekleştirdiklerini bildiren Tavşan, “Shopping Fest’in amacı Ankara’nın marka şehir ünvanına katkıda bulunmak. Bu kapsamda yapılan çalışmalardan biri de vitrinlerle ilgili bu çalışma. Mağazalarımızı ön plana çıkaran, emeği, tasarımı ve ürünü sergileyen en önemli yer vitrinler. Etkinlik kapsamanda halk oylamasına dayalı bir şekilde en iyi 3 vitrini seçtik” dedi.
BEŞ YILLIK YOL HARİTASI
Tavşan, Shopping Fest’in şehre turizm anlamında da büyük katkı sağlayacağının altını çizerek, “Ankara Shopping Fest’le Ankara’yı turizmin de başkenti haline getirerek, adını tüm dünyaya duyurmak istiyoruz” diye konuştu. Bu kapsamda 5 yıllık bir yol haritası hazırladıklarını kaydeden Tavşan, bu süre zarfı içerisinde Ankara’ya simge bina ve uluslararası fuar alanı gibi zenginlikleri de katarak, şehirdeki alışverişi daha da keyifli hale getirmek istediklerini ifade etti. “En şık vitrin” yarışmasında birincilik ödülünü Ece Salıcı’nın sahibi olduğu butiğin vitrini aldı.