GeriSeyahat Maximum 106
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi
Maximum 106

Maximum 106

Türkiye’de eÅŸi benzeri olmayan bu 106’da motor modifikasyonundan, body kit uygulamasına kadar her ÅŸey mevcut. Aracın rengi ve body kiti oldukça dikkat çekici. Kırmızı renkte 106 GTI zaten Türkiye’de fazla göz önünde bulunmuyor. Pistlerde görebileceÄŸimiz 106 Maxi modeli’nin body kit uygulamasıyla birlikte bu otomobil şüphesiz tüm ilgiyi hak ediyor.Kaput üzerindeki görsel olarak araca farklı bir tarz katmış. Ön tamponda sis lambalarının ortasından geçen fiber parça da aracın deÄŸiÅŸik bir yüze sahip olmasını saÄŸlamış. Araca çaprazdan bakıldığında arka çamurluÄŸun ÅŸiÅŸkinliÄŸi dikkat çekiyor. Kapı üzerinden gelen derin hatlar, arka çamurluÄŸa doÄŸru ilerliyor. Bu da araçta agresif hatların yanında, derin hatlara da yer verildiÄŸini gösteriyor. Arka kısma bakıldığında siyah stoplar kırmızı renkle bütünlük saÄŸlamış. Fransa’dan özel olarak getirtilen dikdörtgen kafalı susturucu, araca deÄŸiÅŸik bir hava katmış. Fransa’dan özel olarak getirtilen Peugeot Sporting magnezyum karışımlı beyaz renkteki Speedline jantların iyi bir tercih olduÄŸu hemen göze çarpıyor. Jantlar tabii ki orijinal yerlerinde durmuyor. MDL marka spacerlar jantların body kite uyumlu olması için dışarı doÄŸru çıkarılmış. Janspeed marka 4-2-1 headers modifiyesi aracın gücüne güç katmış. Komple 60 mm egzoz sistemi motora ekstra performans saÄŸlıyor. Filtre tercihi olarak K&N’nin en büyük boy filtresi kullanılmış. Filtre ile motor arasına ısı yalıtım sistemi uygulaması yapılmış. Böylece, motordan gelecek sıcak havayla filtrenin emeceÄŸi soÄŸuk hava birbirinden ayrılmış. Bu 106 GTI’nın içi de modifiyeden nasibini almış. Orijinal direksiyon, Momo Trek modeliyle deÄŸiÅŸtirilmiÅŸ. Vites topuzu ve pedal takımında tercihse Peugeot Sporting markası olmuÅŸ. Koltuklar ise tamamıyla özel tasarım. Aylık otomobil ve tuning dergisi AUTOMAXTUNING’in katkılarıyla hazırlanmıştırÂ
False