Mis gibi kokan tanıtım

MARKA bir kent mi yaratmak istiyorsunuz? Önce ocağınızda ne pişiyor ona bakın derim...

Haberin Devamı

Bana göre bu işin piri Adana ve Gaziantep.

*

İstanbul’u elbette ayrı tutuyorum.

*

Çünkü gastronomi konusu orada arşa çıkmış durumda.

*

Sadece ocakta pişen yemeklerle değil marka mekânlarıyla da dünyanın radarında İstanbul.

*

Peki, turizmin markası Antalya’da neler oluyor?

*

Geç olsa da biz de bu işin farkına vardık.

*

Antalya’ya özgü tatların tanıtılması için dikkat çekici adımlar attık.

*

Bakıyorum; kentteki marka mekân sayısı her geçen gün artıyor.

*

Sadece Antalya’da ün yapmış restoranlarımız sınırları aşıp ulusal nitelikli ödüller alıyor.

*

İşte böyle bir ortamda Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin bu yıl ikinci kez düzenleyeceği Uluslararası FoodFest etkinliği de kent markalaşması yolunda atılan altın değerinde bir adım.

 Mis gibi kokan tanıtım

Haberin Devamı

TAKDİR ETMEK LAZIM

1-3 Eylül tarihinde yapılacak etkinliğin tanıtım toplantısına da katıldım, notlar aldım.

*

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, geniş kapsamlı bir sunumla bu yıl neler yapılacağını anlattı ve şunları söyledi:

 

“Antalya’nın yerel ürünlerinin ve yemeklerinin eşsiz bir hazine olduğuna tüm kalbimizle inanıyoruz. Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak bu muhteşem hazineyi dünyaya tanıtırken, aynı zamanda korumak ve geleceğe de miras bırakmak istiyoruz. Bu kadim coğrafyanın ve bu muhteşem iklimin bize sunduğu hazineye değer katmanın en önemli görevlerimizden biri olduğunu biliyoruz.”

*

Çok net; Muhittin Bey gastronomi faaliyetlerinin kente kazandıracağı değerin fazlasıyla farkında.  

*

Farkında olmakla yetinmiyor eyleme de geçiyor.

*

Evelemeden gevelemeden bu bakış açısını takdir etmek lazım.

*
Ve ayrıca bu organizasyonun en fazla turizmcileri mutlu ettiği de toplantıya katılan TÜROFED Başkanı Erkan Yağcı ve AKTOB Başkanı Kaan Kavaloğlu’nun hem gözleri hem de sözlerinden anlaşılıyordu.

*

Turizm çeşitliliği mi istiyorsunuz?

*

Alın size dünyaca ünlü aşçıların elinden çıkan mis gibi çeşitlilik… 

Haberin Devamı

Mis gibi kokan tanıtım
UMARIM KIRGINLIK DEĞİLDİR

Toplantıda Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Ali Bahar’ın eksikliği dikkatimi çekti.

*

Meclis Başkanı Ahmet Öztürk ATSO’yu temsilen kürsüdeydi ama yine de Ali Bey’in böyle önemli bir toplantıda olmamasını açıkçası yadırgadım.

*

Umarım eksikliğin nedeni kırgınlık değildir.

*
Çünkü bu tür kırgınlıklar sadece ve sadece kente zarar verir…

Yazarın Tüm Yazıları