GeriDiyet Rehberi Su Diyeti!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Su Diyeti!

Su Diyeti!

"Diyetisyen Ayşegül Bahar'ın hazırladığı diyet, aslında meyve, sebze ve su ağırlıklı bir detoks programı. Bu yüzden hızlı kilo verdiren diğer şok diyetler gibi sağlığa zararlı değil..."

Su diyeti ile 5 günde forma girebilir; düğün, tatil, parti gibi durumlara acil çözümlemeler getirebilirsiniz. Ancak bu diyet kalp ve şeker hastalarına, hamile kadınlara ve emziren annelere yasak.

Sabah:
1 bardak ılık limonlu su, 1 bardak portakal ve greyfurt suyu karışımı, 2 dilim taze ananas, 6 tane çilek ve 2 kaşık yulaf ezmesi.Su Diyeti
Ara:
1 bardak ıhlamur, papatya ve melisa yaprağı çayı, 1 bardak ılık su ve 1 çay kaşığı zencefil tozu ile hazırlanmış çay.

Öğle: 2 bardak su, 2 kâse sebze çorbası, bol yeşil salata (avokado, turp, taze soğan, tere, roka, maydanoz, domates, yağ ve limon).Su Diyeti
Ara 1: 3 tam ceviz (Aralar birer saat ara ile tüketilecektir).

Ara 2: 2 dilim ananas, 1 elma, 1 bardak zencefil tozu çayı.Su Diyeti
Ara 3: 1 dilim tam buğday ekmeği, 1 dilim peynir, domates, salatalık ve maydanoz, 1 bardak papatya çayı.

Akşam: 2 bardak su, 2 kâse sebze çorbası, 1 porsiyon sebze haşlama (tercihe göre üzerine az zeytinyağı, bol limon ile ketentohumu eklenebilir), 1 kutu probiyotik yoğurt.Su Diyeti
Ara: 2 dilim ananas, 15-20 adet siyah çekirdekli üzüm, 4 taze kayısı, 2 bardak ılık limonlu su.
Su Diyeti