Güncelleme Tarihi:
Kozmetik markası olan L’Oreal, Beyaz Kelebek projesi ile kuaförlere yönelik bir sektör geliştirmek için kolları sıvadı. Gerçekleştirilecek bu uygulamada pilot bölge, İzmir olarak belirlendi.
Kuaförlerin saçı en iyi bilen, saçın ihtiyaçlarını en doğru teşhis eden zanaatkârlar olduğuna inanan L’Oréal, en önemli iş ortağı olan kuaförlerin, zanaatkâr ruhları ile yaratıcılığını besleyen bir şirket olarak, sektörü geliştirmek ve mükemmelleştirmek için çalışmalarına devam ediyor.
L’Oréal, Türkiye’de 2 senede bir, 2500 kadın üzerinde yaptırdığı kapsamlı bir araştırma ve bölgesel olarak kuaför müşterilerinin beklentilerinin incelendiği araştırmalar sonucunda, hayata geçirdiği ‘Beyaz Kelebek’ projesi ile tüketici ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak kuaförlerin müşterilerine verdikleri servis standartlarını yukarı çekmeyi amaçlıyor.
1 Eylül’de başlayacak Beyaz Kelebek Projesi’nin eğitimlerinin içeriği;
İletişim
Bu bölümde kuaförlere doğru iletişim ve teşhis ile ciroları nasıl artırabilecekleri, kaliteli ekip iletişimi ile neler kazanabilecekleri anlatılacak. Mutlu müşterinin 4 müşteri getirirken, mutsuz müşterinin 13 müşteriyi nasıl götürdüğü, müşterilerin ne düşündüğü, düşündüklerini kimlerle ve ne şekilde paylaştıkları, müşteri odaklılığın ne demek olduğu ve müşterilerin kuaförlere ne kadar sadık olabilecekleri aktarılacak.
Dekorasyon:
Salon dekorasyonunun kuaför salonu sahiplerini ve onların hayallerini nasıl yansıttığı, hedef kitleye uygun olup olmadığı, ideal bir salon dekorasyonunun ve tasarımının, doğru salon ambiyansının, müşteri mutluluğunu en üst düzeye taşıyabileceği, salonun bir huzur bulma yeri olmasının müşteri sadakatine etkisi, farklı servisleri doğru ambiyansta doğru ritüel ile müşterilere sunmanın önemi anlatılacak.
Hijyen
Müşterinin kuaför salonlarını tekrar tercih etmemelerindeki en önemli sebeplerden birinin hijyen şartları olduğu, hijyenik olduğu düşünülen salonun aslında öyle algılanamayabileceği, hijyen sağlamanın farklı yöntemleri, çalışanların kişisel bakımına önemi aktarılacak.