GeriEtkinlikler Felix’in #Sendepatile kampanyası başlıyor
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Felix’in #Sendepatile kampanyası başlıyor

Felix’in #Sendepatile kampanyası başlıyor

80 yılı aşkın bir süredir evcil hayvanların sağlıklı beslenmesinde öncülüğünü sürdüren Nestlé Purina, Felix markası ile Dünya Hayvanları Koruma Günü için gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projesinin 4. senesinde bir kez daha #Sendepatile diyor. Sosyal medya üzerinden #SenDePatile hashtagiyle yapılan paylaşımlar sayesinde barınaklardaki hayvanlara mama bağışlanacak. Hedef 5 ton mama için 5 milyon adım.

Besleyici ve sağlıklı evcil hayvan ürünleri alanında dünya lideri Nestlé Purina, Felix markası ile birlikte barınaklarda ve sokaklarda zor koşullarda yaşamlarını sürdürmeye çalışan hayvanların ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. Nestlé Purina, 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’ne özel düzenlediği ve artık gelenekselleşen sosyal sorumluluk projesi #Sendepatile ile hayvanlara mama bağışında bulunacak.

Bu yıl 4.’si yapılacak kampanya kapsamında, hayvanseverlerin attıkları adım sayısının ekran görüntüsünü Instagram veya Twitter üzerinden @felixturkiye hesabını mentionlayarak ve #Sendepatile hashtagi ile paylaşmaları durumunda, Nestlé Purina yaptığı 5 ton mamaya ek olarak 5 ton daha mama yardımında bulunacak. 5 ton mama için hedef 5 milyon adım.

Hayvan dostu paylaşımların yardıma muhtaç hayvanlara destek için farkındalık yaratmasını amaçlayan ve 2016 yılından bu yana yapılan bu kampanya kapsamında şu ana kadar 30 ton mama bağışı yapıldı.

False