Trendyol müşterilerinin hep yanında

Güncelleme Tarihi:

Trendyol müşterilerinin hep yanında
Oluşturulma Tarihi: Kasım 08, 2023 15:36

Trendyol, kurulduğu günden bu yana Türkiye’ye ve ekosisteme en büyük pozitif etkiyi yaratan şirket olma hedefiyle satıcılarının işlerini büyütürken müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor, ülke ekonomisine katkıda bulunuyor ve ekosistemi geliştiriyor. Bu sorumluluk ile çalışmalarını yürüten Trendyol, müşterileri ve satıcıları için daha fazla değer yaratmak adına çalışmalarını yürütüyor. Türkiye’nin dört bir yanındaki iş ortaklarını müşterileriyle buluşturan Trendyol, hem satıcıların hem de müşterilerin güvenini kazanarak kalplerde yer ediniyor. Kasım kampanyalarını #İyiKiAlmışım çatısı altında toplayan Trendyol, sunduğu avantajlı fiyatlar, indirimler, kuponlar, hızlı teslimat, hızlı müşteri desteği ve iade süreçleriyle müşteri memnuniyetini artıracak.

Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, 30 milyondan fazla müşterisine teknoloji gücüyle kusursuz bir alışveriş deneyimi yaşatırken, müşterilerinin ihtiyaçlarını tek bir platform üzerinden karşılamasını sağlayarak onların hayatlarını kolaylaştırıyor. Trendyol, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan 300 bini aşkın satıcının 90 milyon ürününü müşterileriyle buluşturuyor. Trendyol, müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerini dinleyerek, geri bildirimlerini dikkate alıyor, onların ihtiyaçlarını karşılamak için yeni uygulamalar hayata geçiriyor. 

Müşteri memnuniyetini odağına alan Trendyol, müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik kampanyalar düzenlemeye devam ediyor. Her Kasım olduğu gibi bu Kasım’da da platformda yılın en büyük kampanyaları gerçekleşecek. 7- 12 Kasım Süper Alışveriş Günleri ve 21- 26 Kasım’da Efsane Günler ile milyonlarca ürün avantajlı fiyatlarla müşterilere sunulacak.

Trendyol müşterilerinin hep yanında

Süper Alışveriş Günleri kampanyası fırsatlarından yararlanmak için linke tıklayabilirsiniz.

Trendyol Hızlı Market ve Yemek ile siparişler anında kapıda

Müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak ve esnafın dijitalleşmesine destek olmak amacıyla 2020 yılında kurulan Trendyol Hızlı Market ve Yemek uygulamaları ile mahalle restoranları ve yerel marketlere platformunda yer açan Trendyol, daha önce online alışveriş deneyimi olmayan mahalle esnafını yakın çevresinde yaşayan müşterileri ile dijitalde buluşturuyor. Trendyol, Hızlı Market ve Yemek hizmetleriyle müşterilerinin ihtiyaçlarını mahalle esnafından dakikalar içinde kapılarına ulaştırıyor, esnafın dijitalleşmesine katkı sağlıyor.

İkinci el giysi ve eşyalar Dolap’ta

2016 yılında kurulan ve Trendyol çatısı altında, ikinci el ürün pazarının Türkiye’de lider platformu haline gelen Dolap, kullanıcılarının istedikleri giysi ve eşyaları tekrar dolaşıma sokmasına aracılık ederken, kaynakların verimli kullanılmasını sağlıyor. Dolap ile satıcılar kullanmadıkları eşyaları değerlendirirken, kullanıcılar istedikleri ürüne uygun fiyatlarla ulaşabiliyor. 25 milyon üyesi, 5 ana kategoride 60 milyon ürün ve 18 milyondan fazla mobil indirme ile Türkiye'de ikinci el ürün pazarına öncülük eden Dolap'ta, yaklaşık 650 bini ev hanımı olmak üzere 2 milyon aktif bireysel satıcı bulunuyor. Her gün yaklaşık 300 bin yeni ürünün eklendiği Dolap, aylık 2 milyonun üzerinde ürünün satışına aracılık ediyor.

Trendyol müşterilerinin hep yanında

5,9 milyon müşteri Trendyol Gel-Al Noktalarını tercih etti 

Adrese teslim kargo hizmetine ek yeni bir teslimat modeli olarak 2020’nin son çeyreğinde hayata geçen Trendyol Gel-Al noktaları ile müşteriler paketlerini mahalle esnafı, kargo şubeleri, zincir mağazalar gibi noktalar ve kargo otomatlarından alabiliyor. Son bir yılda Gel Al noktalarını kullanan müşteri sayısı 5,9 Milyona ulaştı. Trendyol Gel-Al noktalarının sayısı ise 13 bini aştı. Haziran ayından itibaren Dolap satıcıları da siparişlerini Gel-Al noktalarına bırakabilme imkanına kavuştu. Nisan sonu itibariyle de Trendyol üzerinden verilen siparişlerin iadesi kargo şubeleri ve evden iadeye ek olarak Gel-Al noktaları üzerinden de gerçekleştiriyor. Süreç başlangıcından itibaren 470 bini aşkın gönderinin iadesi Gel-Al noktalarından sağlandı. Evde bulunmayan ya da evde kargo beklemek istemeyen müşterilerin tercihi olan Trendyol Gel-Al noktaları esnafın da ek gelir kazanmasını sağlıyor. Müşteriler siparişlerini anlaşmalı esnaflardan belirli saatlerde, kargo şubelerinden çalışma saatleri içerisinde veya kargo otomatlarından 7 gün 24 saat kolayca teslim alabiliyor. Trendyol Kargo otomatları da 16 ilde 500 adede ulaştı. Trendyol müşterileri kargo otomatlarından siparişlerini 7/24 teslim alabiliyor. Kargo otomatları çevreci özelliğiyle de dikkat çekiyor. Adrese teslim zorunluluğunu ortadan kaldıran bu teslimat modeli sayesinde araçlardan kaynaklanan emisyonlar düşüyor ve karbon salınımı azalıyor. Trendyol müşterileri Gel-Al noktalarıyla birlikte daha avantajlı kargo fiyatlarından faydalanabiliyor.

Trendyol müşterilerinin hep yanında

Trendyol müşterilerinin hep yanında

Gülsa Şarküteri- Fatih Yıldırım (Üsküdar, İstanbul)

Hem ek gelir elde ederken hem de farklı potansiyel müşterilere hizmet etmeye başladık. Artık mahallemizde daha tanınır bir esnafız.

Trendyol müşterilerinin hep yanında

Pet Shop-Kent Çarşı- Cem Şahin (Ataşehir, İstanbul)

Dükkanımızı yeni açmamıza rağmen çok hızlı şekilde bilinirliğimiz arttı. Teslim ettiğimiz paketler sayesinde hem ücretsiz reklamımızı yaptık hem de dükkanımıza giren müşteri sayısında artış oldu. 

Trendyol’dan Müşteri Deneyimini İyileştirmeyi Amaçlayan Alışveriş İpuçları 

‘Avantajlı ürün etiketi’yle indirimler takip edilebiliyor

Müşterilerin avantajlı alışveriş yapması için kampanya dönemleri büyük önem taşıyor. Trendyol’da, kampanyalara dahil olan indirimli ürünlere müşterilerin hızlıca ulaşması için “Avantajlı Ürün etiketi” uygulaması bulunuyor. Kampanya dönemlerinde seçili ürünlerde Avantajlı Ürün etiketlerini takip eden müşteriler, istedikleri ürüne indirimli olarak sahip olabiliyor. Kampanya süresince seçili ürünlerde indirimin oranına göre Avantajlı Ürün, Çok Avantajlı Ürün ve Süper Avantajlı Ürün etiketleri veriliyor. Böylece müşteriler, “Avantajlı Ürün etiketi” sayesinde ürünlerdeki indirimleri daha net görme fırsatı yakalıyor. 

Favorilenme arttıkça indirime girme olasılığı artıyor 

Müşteriler, Trendyol üzerinden seçtikleri ürünleri favorilerine ekleyerek, ürünlerle ilgili fiyat değişimlerini yakından takip edebiliyor. Müşterilerin favorilediği ürünler satıcılara rapor olarak sunuluyor. Bu sayede bir ürün ne kadar çok favorilenirse indirime girme olasılığı o kadar artıyor. Müşterilerin indirimlerden önce ürünleri favorilerine eklemeleri önem taşıyor.

Uygulama bildirimlerinizi açın

Uygulama bildirimlerini açmaları da müşteriler için avantajlı alışveriş için fark yaratan bir detay. Bildirimler aracılığıyla kampanya dönemlerinde 3 saatte bir yenilenen Flaş Ürünler’den haberdar olup ihtiyaç duydukları ürünlere avantajlı fiyatlarla ulaşabiliyorlar. Müşteriler, Trendyol satıcılarının mağazalarını takip ederek o mağazaya özel indirim kuponu kazanabiliyor. Aynı zamanda hem Trendyol’un hem de satıcıların tanımladığı kuponlar sayesinde de indirimli alışveriş gerçekleştirilebiliyor.

Görüşlerinizi paylaşın, yorumları okuyun 

Müşterilerinin geri bildirimlerini yakından takip eden Trendyol’da, müşterilerin satın aldıkları ürünler için yorum yapma özelliği  ve platformdaki tüm ürünler için ise şikayet butonu özelliği bulunuyor. Ürün fotoğrafları, ürün puanı ve müşteri yorumları, avantajlı alışveriş için büyük önem taşıyor. Yüksek ürün puanları ve olumlu müşteri yorumları alışverişe yönelik ön bilgi sağlıyor. Müşteriler, satın aldıkları ürünü değerlendirmek amacıyla yorum yaparken, aradığı ürününün farklı satıcılardaki yorumlarını ve fiyatlarını karşılaştırarak, almak istedikleri satıcıya karar verebiliyor. Bununla birlikte akıllı telefonlarından ürünün ekran görüntüsünü alarak ya da ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu’na tıklayıp görüşlerini paylaşabiliyor. 

7/24 müşteri deneyime ulaşabilirsiniz

Müşterilerin olumlu veya olumsuz bir deneyim yaşadığında hızlı bir şekilde iletişim kurması  gerekebiliyor. Trendyol müşterileri Chatbot aracılığıyla Trendyol müşteri hizmetlerine 7/24 ulaşabiliyorlar.

Trendyol müşterilerinin hep yanında

Alışveriş keyfi yaşatan diğer fırsatlar:

Kazandıran Çark

Trendyol, düzenleyeceği 7- 12 Kasım Süper Alışveriş Günleri ve 21- 26 Kasım’da Efsane Günler’de tüm kullanıcılarını “Kazandıran Çark”ı çevirmeye davet ediyor. Her gün 20.00’de Kazandıran Çark’ı çeviren Trendyol müşterileri süper kuponlar kazanma şansı kazanırken aynı zamanda alışverişlerinde ekstra indirimden faydalanma imkanı elde ediyor. 

Trendyol Live

Kampanya süresince Trendyol uygulamasında canlı yayınlar da gerçekleşecek. Ünlü isimlerin, sevilen influencer’ların konuk olduğu yayınlarda, sadece yayınlara özel kodlar ve indirimler de kullanıcıları bekliyor. Her akşam saat 20.00’de başlayan yayınlarda ürün tanıtımları ve eğlenceli sohbetlerle Trendyol interaktif bir alışveriş deneyim yaşatıyor. 

Şanslı Çekiliş 

“Ya sana çıkarsa?” söylemiyle yola çıkan Şanslı Çekiliş de son dönemde Trendyol’un en popüler özelliklerinden biri. Oldukça cüzi miktarlara alınan biletlerle, farklı ürünler için çekilişlere katılan kullanıcıları büyük sürprizler bekliyor. Arabalardan son model telefonlara, laptoplardan dikey süpürgeye kadar yüzlerce ürün için Şanslı Çekiliş biletleri uygulamada kullanıcıları bekliyor. 

Ödeme Kolaylıkları 

Alışverişi herkes için kolaylaştırmak isteyen Trendyol, herkesin  ihtiyaçlarını tamamlayabilmesi için oldukça yeni ödeme çözümleri sunuyor. Alışveriş kredisi, peşin fiyatına 6 taksit fırsatı ve Cardfinans Trendyol kart’a özel ayrıcalıklarla, 7- 12 Kasım Süper Alışveriş Günleri ve 21- 26 Kasım’da Efsane Günler’de bütçeleri rahatlatacak çözümler sunuyor.

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!