Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Güncelleme Tarihi:

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında
Oluşturulma Tarihi: Eylül 12, 2023 12:33

Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, kurulduğu günden bu yana Türkiye’ye ve ekosisteme en büyük pozitif etkiyi yaratan şirket olma hedefiyle satıcılarının işlerini büyütürken, müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Sonbahar alışverişi yaparken, tasarruf etmek isteyen müşterileri için 12-17 Eylül’de Mega Eylül kampanyasını sunan Trendyol, satıcılarının da iş hacmini büyütmelerine katkı sağlıyor.

Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, milyonlarca müşterisine teknoloji gücüyle kusursuz bir alışveriş deneyimi yaşatırken, müşterilerinin ihtiyaçlarını tek bir platform üzerinden karşılamasını sağlayarak onların hayatlarını kolaylaştırıyor. Trendyol, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan binlerce satıcısının milyonlarca ürününü müşterileriyle buluşturuyor. Trendyol, müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerini dinleyerek, geri bildirimlerini dikkate alıyor, onların ihtiyaçlarını karşılamak için yeni uygulamalar hayata geçiriyor.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını avantajlı fiyatlar ile karşılamalarını hedefleyen Trendyol, bunun için kampanyalarına da devam ediyor. Mega Eylül kampanyası kapsamında, binlerce ürünü uygun fiyatlar ile kullanıcıları ile buluşturuyor. Trendyol 12 – 17 Eylül tarihleri arasında gerçekleşecek Mega İndirim Kampanyasıyla birlikte alışverişi daha keyifli ve ekonomik hale getiriyor. Uygun fiyatlı birçok ürün çeşidinin olduğu Mega Eylül kampanyasında, giyimden aksesuara, kozmetikten elektroniğe kadar birçok kategorideki ürünler müşterilerini bekliyor.

Mega Eylül kampanyası fırsatlarından yararlanmak için tıklayabilirsiniz.

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Görüşlerinizi paylaşın, yorumları okuyun

Müşterilerinin geri bildirimlerini yakından takip eden Trendyol’da, müşterilerin satın aldıkları ürünler için yorum yapma özelliği  ve platformdaki tüm ürünler için ise şikayet butonu özelliği bulunuyor. Ürün fotoğrafları, ürün puanı ve müşteri yorumları, avantajlı alışveriş için büyük önem taşıyor. Yüksek ürün puanları ve olumlu müşteri yorumları alışverişe yönelik ön bilgi sağlıyor. Müşteriler, satın aldıkları ürünü değerlendirmek amacıyla yorum yaparken, aradığı ürününün farklı satıcılardaki yorumlarını ve fiyatlarını karşılaştırarak, almak istedikleri satıcıya karar verebiliyor. Bununla birlikte akıllı telefonlarından ürünün ekran görüntüsünü alarak ya da ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu’na tıklayıp görüşlerini paylaşabiliyor.  

7/24 müşteri deneyime ulaşabilirsiniz

Müşterilerin olumlu veya olumsuz bir deneyim yaşadığında hızlı bir şekilde iletişim kurması  gerekebiliyor. Trendyol müşterileri Chatbot aracılığıyla Trendyol müşteri hizmetlerine 7/24 ulaşabiliyorlar.

12 milyon müşteri Trendyol Gel-Al Noktalarını tercih etti

Adrese teslim kargo hizmetine ek yeni bir teslimat modeli olarak 2020’nin son çeyreğinde hayata geçen Trendyol Gel-Al Noktaları ile müşteriler paketlerini mahalle esnafı, kargo şubeleri ve zincir mağazalar gibi noktalar ve kargo otomatlarından alabiliyor. 2022 yılı ve 2023 yılının toplamında Gel Al noktalarını kullanan müşteri sayısı 12 milyona ulaştı. Trendyol Gel-Al Noktalarının sayısı ise 14 bini aştı. Evde bulunmayan ya da evde kargo beklemek istemeyen müşterilerin tercihi olan Trendyol Gel-Al Noktaları esnafın da ek gelir kazanmasını sağlıyor. Müşteriler siparişlerini anlaşmalı kargo şubelerinden mesai saatleri içerisinde, esnaflardan esnek çalışma saatlerinde veya kargo otomatlarından 7 gün 24 saat kolayca teslim alabiliyor. Trendyol kargo otomatları da 20 ilde 1450 adede ulaştı. Kargo otomatları çevreci özelliğiyle de dikkat çekiyor. Adrese teslim zorunluluğunu ortadan kaldıran bu teslimat modeli sayesinde araçlardan kaynaklanan emisyonlar düşüyor ve karbon salınımı azalıyor. Trendyol müşterileri Gel-Al Noktalarıyla birlikte daha avantajlı kargo fiyatlarından faydalanabiliyor.

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Satıcılar, ‘Trendyol Çözüm Ortağım’ ile kampanyalara hazırlanıyor

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Türkiye’nin dört bir yanındaki esnaf ve KOBİ’leri dijitalleştirerek daha çok müşteriye ulaşmalarına ve işlerini büyütmelerine destek olan Trendyol, teknoloji, pazarlama, finansman, operasyon ve eğitim gücüyle satıcılarının her zaman yanında oluyor. Müşteri memnuniyeti odağında satıcılarıyla birlikte büyümeyi hedefleyen Trendyol, Mega Eylül kampanyası ile satıcılarının iş hacmini de artırmayı hedefliyor.

Trendyol, satıcılarının bu kampanyalarda faydalanabilmesi için ‘Çözüm Ortağım’ uygulaması ile avantajlı fırsatlar sunuyor. Satıcılar, ‘Çözüm Ortağım’ ile kutu, ambalaj, kargo poşetlerini indirimli alabiliyor, ürünlerinin fotoğraf çekimleri ve tanıtım videoları için ayrıcalıklı fiyatlardan yararlanabiliyor. Avantajlı e-ticaret entegrasyon paketleri ile satış operasyonlarını uçtan uca yönetebilen satıcılar, Trendyol Çözüm Ortağım ile lojistik ve depolama süreçlerinde de iş verimliliğini artıracak çözümlere ulaşabiliyor. Dijital pazarlama fırsatlarının da sunulduğu ‘Çözüm Ortağım’da satıcılar, bu fırsatlardan yararlanarak görünürlüklerini artırabiliyor.

KOBİ’ler Trendyol ile büyüyor

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Türkiye’nin dört bir yanındaki yüzbinlerce KOBİ ve esnafın milyonlarca müşteriyle buluşmasını sağlayan Trendyol, KOBİ’lerin ve esnafların büyümesine katkı sağlıyor. Bağımsız araştırma kuruluşu PAL'in, Trendyol’un Türkiye Ekonomisine Etkileri Temmuz 2023 verilerine göre Trendyol ile büyüyen KOBİ'lerin ve esnafın gerçekleştirdiği büyüme dikkat çekti. Rapora göre Trendyol’daki satıcıların yüzde 99’u KOBİ’lerden oluşurken, Trendyol'da satış yapan KOBİ ve esnafların yüzde 84'ü şirket performanslarının artırdığını vurguladı. Trendyol satıcılarının yüzde 84’ü yeni bölgelere ve müşterilere ulaştığını belirtirken, yüzde 79’u cirolarını artırdıklarını ifade ettiler. Raporda ayrıca, Trendyol'da satış yapan KOBİ ve esnafların yüzde 78'i tüketici ve pazarı daha iyi tanıdığını, yüzde 77'si satış ve pazarlama kabiliyetlerini geliştirdiğini, yüzde 75'i müşteri deneyimini iyileştirdiğini, yüzde 72'si operasyonel verimliliği artırdığını belirtti. 

‘Markamızın bilinirliği Trendyol’la arttı’

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

2019 yılında 2 ortak ile yola çıkan Le Mabelle şu an 20 çalışanla 1000 metrekare alanda hem depolama hem üretim yapıyor. Le Mabelle firması yetkilisi Kübra Sarp, “Markamızın dijitalleşmesinde ve marka bilinirliliğinin artmasında Trendyol ile çok daha hızlı bir yol aldık. Şirketimiz Kids kategorisinde sadece online satış kanalları üzerinden ticaretini yürütmekte. 10 bin dolar sermaye ile başladığımız operasyonlarımızı, yeni yatırımlarla destekliyor; şirketimizin dijitalleşmesi yönünde adımlar atmaya devam ediyoruz. Yeni yatırımlarımızda, Trendyol’daki büyümemizin rolü büyük.” dedi. 

‘Her geçen gün büyüdük’

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Mesut Hırdavat firma yetkilisi Mesut Yürekli, Trendyol ile birlikte daha da güçlendiklerini ifade etti. 2020 yılında Trendyol’da satış yapmaya başladıklarını anlatan Yürekli, “Trendyol’a giriş yaptığımızda bir çalışanımız vardı. Şu anda sekiz çalışanımız ile devam ediyoruz. Her geçen gün kendimizi geliştirip Trendyol’la büyüdük, beraber güçlendik. Bu büyüme sürecimizde hep birlikte yol aldığımız için ‘Trendyol Benim’ diye tanımlıyorum. Şu an güçlü ekibimizle Türkiye'nin her yerine hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz.” dedi.

‘En çok satanlarda ürünlerimiz var’

Trendyol, Mega Eylül ile sonbahar alışverişinde müşterilerinin yanında

Pandemi dönemindeki durgunluk nedeniyle Eminönü'ndeki mağazalarını kapatmak üzereyken Trendyol ile tanıştıklarını anlatan Ceso Accessories firması yetkilisi Kazım Şahin, “Trendyol mağazamızı açtıktan sonraki ilk 4 ay içerisinde 1000 sipariş aldık. İkinci 1000 siparişimizi ise 2 ay sonra aldı. Şu anda satış yaptığımız kategorilerde en çok satanlar listesinde hep ürünlerimiz var.” dedi.

 

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!