1927’den bugüne uzanan bir çikolata uzmanlığı

Güncelleme Tarihi:

1927’den bugüne uzanan bir çikolata uzmanlığı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 07, 2023 18:08

Sektörün güvenilir ve lider iş birimi Nestlé Professional Türkiye, müşterilerine yaratıcı yiyecek ve içecek çözümleri sunuyor. Türkiye'nin dinamik ve büyüme potansiyeli yüksek ev dışı tüketim sektörünün ihtiyaçlarını anlamaya odaklanırken, iş ortaklarına da değer katıyor. Türkiye'deki çikolata tüketimi gibi yerel pazar trendlerini yakından takip eden Nestlé Professional Türkiye, bunları ürün geliştirme süreçlerine entegre ederek, müşterilerinin beklentilerini karşılayan, yenilikçi ve lezzetli çözümler sunuyor.

Nestlé Professional, iş ortaklarının başarısını desteklemek, sektördeki profesyonellerin bilgi ve becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmak için eğitim programları ve trend raporları gibi kaynaklar sağlıyor. İş ortaklarının işletmelerindeki verimliliği artırmalarına ve müşteri memnuniyetini yükseltmelerine yardımcı oluyor.

Nestlé Professional’ın çikolata tutkusu

1927’de, Türkiye'nin ilk çikolata fabrikasını kuran Nestlé, Türkiye Cumhuriyeti'nin ilk sanayi yatırımlarından birini de gerçekleştirmiş oldu. Nestlé 1927 markası, bu köklü geçmişi ile yerel çikolata kültürüne olan bağlılığını en iyi şekilde temsil ediyor. Nestlé Professional, tüketicinin Nestlé 1927 markasıyla olan bağını ev dışı tüketim sektöründe de sürdürerek, çikolatalarını işletmelere kuvertür olarak sunuyor. Bitter, sütlü ve beyaz çikolata çeşidi bulunan kuvertürler, yüksek kalite standartlarına ve Nestlé'nin çikolata üretimindeki uzmanlığına sahip. Uzun süreli konçlama tekniği ile ideal kıvamı yakalayan çikolatalar, soğuk mermer uygulamasında esnekliği ile üstün performans gösteriyor. Bu sayede eşsiz bir dokuya ve damakta uzun süre kalan lezzete sahip oluyorlar. İşletmeler, Nestlé 1927 kuvertürleri ile müşterilerine farklılaşan ve mükemmel lezzet uyumunu yakalayan çikolatalı tatlı deneyimleri sunabiliyor.

1927’den bugüne uzanan bir çikolata uzmanlığı

Çikolata uzmanından Tatlı Trendleri Raporu

Nestlé Professional, geçtiğimiz günlerde düzenlediği Tatlı Trendleri 2023 Global Webinar’ıyla birçok şefi ve sektör profesyonelini bir araya getirdi. Bu etkinlik ile sektör paydaşları, güncel trendleri Nestlé Professional uzmanlığında keşfetti. Çikolata trendlerini keşfetme ve yeni lezzet kombinasyonları öğrenme fırsatı bulan katılımcılar, tatlıların sunumu ve dekorasyonu konusunda pratik ipuçları elde etti. 

“Türkiye'de çikolata tutkunlarına en iyi deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz.” 

Çikolata uzmanlığı ve yenilikçi yaklaşımıyla öne çıkan ev dışı tüketim markası Nestlé Professional, Türkiye'deki iş ortaklarına leziz çikolatalar ve özgün tatlı seçenekleri sunuyor. Nestlé'nin dünya çapındaki çikolata uzmanlığı, geniş ürün portföyü ve AR-GE merkezleri sayesinde Nestlé Professional, yenilikçi ürünler konusunda öncü olmanın yanı sıra kalite standartlarını da yükseltiyor.

1927’den bugüne uzanan bir çikolata uzmanlığı

Nestlé Professional Genel Müdürü Lorenzo Viganò, Nestlé Professional'ın çikolata uzmanlığını ve misyonunu; "Türkiye'deki çikolata tutkunlarına yönelik yenilikçi tatlı deneyimleri sunma konusunda; tüketici ve sektör ihtiyaçlarına uygun, müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz. Çikolata tutkunlarına en iyi deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. Çikolatanın büyülü dünyasında, iş ortaklarımızı ve tüketicilerimizi yaratıcı tatlarla buluşturuyoruz. İnovasyon, kalite ve müşteri odaklılık prensiplerimizle çikolata sektöründeki liderliğimizi pekiştiriyoruz. Dünya Çikolata Günü’nü, sektördeki 26 yıllık uzmanlığımızla sahipleniyor; ev dışı tüketim sektöründeki öncü rolümüz ile benzersiz çikolata ve çikolatalı tatlı deneyimlerimizi paylaşarak, bu özel günü çikolataseverler ile kutluyoruz.” sözleri ile dile getirdi.

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!