Güncelleme Tarihi:
PEAK Matrisi, dış kaynak CRM ve çağrı merkezi sektöründeki firmaların uygulama yeterliliğini ve bu yeterliliği pazar performansına dönüştürebilme yetkinliğini ölçümlüyor. Teleperformance da bu alanda alınabilecek en yüksek skoru elde ederek, altı temel endüstrideki diğer firmaları geride bıraktı ve bu performansı ile PEAK Matrisi’nin zirvesine yerleşti.
Böylece, Everest’in yaptığı küresel çalışmada üst üste dördüncü kez “Dünya Lideri” seçildi. Grubun Everest PEAK Matrisi’nde lider seçilmesini yorumlayan Teleperformance Türkiye İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Tolga Uçbağlar; “Bağımsız bir araştırma kuruluşu olan Everest Group’un yapmış olduğu araştırmanın sonuçlarında Teleperformance’ı dört yıl ard arda zirvede görmekten gurur duyuyoruz. Bu başarıyı, gelişim odaklı hizmetlerimizin ve müşteri memnuniyetine gösterdiğimiz büyük önemin bir yansıması olarak görüyorum. Sektörümüzde dünya lideri konumunda olmak bizlere, yüksek standartlardaki iş kapasitemizi yükseltmeye devam etmek konusunda büyük bir motivasyon sağlıyor.” dedi.