EKSTRA
MENÜ

Teleperformance

ile ilgili tüm haberleri, son dakika haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Bugün haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Toplam 48 haberi bulunmuştur.

Teleperformance Haberleri

Geleceğin sanal çalışma alanı bugünden hazır hale geldi

Geleceğin sanal çalışma alanı bugünden hazır hale geldi

Teleperformance araçları, analizleri ve süreçleri en son teknolojilerle bir araya getirilerek “Teleperformance Cloud Campus” çözümüne dönüştürüldü.

25.06.2020Teknoloji
COVID-19 salgını sonrasında müşteri deneyimi yeniden şekillenecek

COVID-19 salgını sonrasında müşteri deneyimi yeniden şekillenecek

Tüketici alışkanlıklarını ve beklentilerini en iyi anlayan, tüketicilerle en doğru iletişimi kuran ve müşteri deneyimini en üst düzeye çıkaran işletmeler salgın sonrasında da başarısını sürdürecek.

21.05.2020Teknoloji
Teleperformance, 2019 yılında yüzde 60’ın üzerinde büyüdü

Teleperformance, 2019 yılında yüzde 60’ın üzerinde büyüdü

Son üç yılda ortalama yüzde 30 büyüyen Teleperformance, 2019 yılında 236 milyon TL gelir elde ederek yüzde 60’ın üzerinde büyüdü. 2019 yılındaki ciro performansı ile 80 ülkede hizmet veren Teleperformance Grup genelinde, bölgesel bazda büyümeye en fazla katkı sağlayan ülkelerden biri oldu.

17.01.2020Teknoloji
Finans sektöründe başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor

'Finans sektöründe başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor'

Diğer tüm hizmet sektörlerinde olduğu gibi bankacılık ve finans sektöründe de müşteri deneyimi en önemli konulardan biri haline geldi. Geçmiş yıllarda çağrı merkezi denildiğinde ilk olarak akla bir marka ile sorun yaşandığında aranılan yer olarak gelirdi. Ancak zamanla çok hızlı gelişerek hemen hemen tüm işlemlerin yapılabildiği ve rekabet açısından büyük avantaj sağlayan bir müşteri deneyim merkezine dönüştü. Bankacılık ve finans sektöründeki müşteri deneyimine yönelik yatırımların her geçen gün artışı  konunun ne kadar önemli olduğunu açık ve net bir şekilde gösteriyor.

13.01.2020Teknoloji
2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, sektörün profesyonellerini buluşturdu

2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, sektörün profesyonellerini buluşturdu

“Yeni Duyumuz Deneyim mi?” temasıyla 28 Kasım’da, Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de gerçekleşen 2019 ÇMD Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, çağrı merkezi sektörünün üst düzey yöneticilerini ve fikir önderlerini bir araya getirdi.

4.12.2019Teknoloji
Teleperformance, Avrupada üçüncü kez ‘Yılın Şirketi’ seçildi

Teleperformance, Avrupa'da üçüncü kez ‘Yılın Şirketi’ seçildi

Dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısı Teleperformance, araştırma ve danışmanlık grubu Frost & Sullivan tarafından Avrupa’da Dış Kaynaklı İletişim Merkezi sektöründe ‘Yılın Şirketi’ seçildiğini duyurdu.

7.11.2019Teknoloji
Oppo, Türkiyedeki çağrı merkezini hizmete açtı

Oppo, Türkiye'deki çağrı merkezini hizmete açtı

OPPO, müşterilerine daha hızlı ve kapsamlı bir çözümler sunabilmek için şimdiye kadar global ofisinden destek alarak verdiği çağrı merkezi hizmetini Türkiye’ye taşıdı.

14.10.2019Teknoloji
Sosyal medyadalar ama mobil uygulamalardan habersizler

'Sosyal medyadalar ama mobil uygulamalardan habersizler'

14 ülkeden yaklaşık 200 bin müşteriyle yapılan görüşmeler sonucunda hazırlanan Teleperformance CX Lab Global 2018 Araştırması, son bir yıldaki müşteri deneyimleri ışığında otomotiv sektörünün güncel durumunu gözler önüne seriyor.

12.09.2019Teknoloji
Teleperformance, 2019 ilk yarı büyüme rakamlarını açıkladı

Teleperformance, 2019 ilk yarı büyüme rakamlarını açıkladı

Teleperformance, 2019 yılı ilk yarısına ait büyüme rakamlarını açıkladı. Şirket, 2019’un ilk altı ayında 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 10,4 artış ile 2,564 milyon avro ciro elde etti. Şirketin 2019 ilk yarı FAVÖK oranı ise 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 56,7 artarak yaklaşık 505 milyon avroya ulaştı. Şirketin net kârı, yüzde 18’lik bir artışla 145 milyon avro olarak gerçekleşti.

29.08.2019Teknoloji
Online hızlı tüketim sektörü mercek altında

Online hızlı tüketim sektörü mercek altında

Dünya genelinde 14 ülkedeki 200 bine yakın tüketiciyle yapılan görüşmeler sonucu hazırlanan Teleperformance CX Lab Global 2018 Araştırması, online hızlı tüketim sektöründe yaşanan dönüşüme ayna tuttu.

2.08.2019Teknoloji
İki şirket el sıkıştı, çağrı merkezi hizmeti verecek

İki şirket el sıkıştı, çağrı merkezi hizmeti verecek

İstanbul, Uşak, Trabzon, Antalya ve Balıkesir’de bulunan 6 lokasyonunda 3.000 kişiyi aşan yetkin ekibiyle çağrı merkezi ile dikkat çeken Teleperformance Türkiye, referans müşterileri arasına Denizbank’ı da ekledi.

19.07.2019Teknoloji
Bilişim 500de ilk 100e girmeyi başardı

Bilişim 500'de ilk 100'e girmeyi başardı

Teleperformance, Türkiye’nin en büyük 500 şirketini belirleyen Bilişim 500 listesinde bu yıl 6 basamak yükselerek 74. sırada yer aldı. Teleperformance ayrıca Çağrı Merkezi kategorisinde 5. ve Hizmet İhracatı başlığında 4. oldu.

6.07.2019Teknoloji
Tüketici elektroniği sektörünün profilini çıkardı

Tüketici elektroniği sektörünün profilini çıkardı

14 farklı ülkeden 200 bine yakın müşteriyle yapılan görüşmeler sonucunda ortaya çıkan Teleperformance CX Lab Global 2018 Araştırması, tüketici elektroniği sektörünün güncel durumunu gözler önüne seriyor.

29.04.2019Teknoloji
İŞKUR ve Teleperformance Balıkesirde istihdam sağlamayı hedefliyor

İŞKUR ve Teleperformance Balıkesir'de istihdam sağlamayı hedefliyor

Teleperformance Türkiye’nin çağrı merkezi sektörüne yönelik mesleki eğitimi Balıkesir’de istihdama katkı sağlamayı hedefliyor. Eğitimleri ziyaret eden Türkiye İŞKURUMU Genel Müdürü Cafer Uzunkaya, Balıkesir İŞKUR İl Müdürü Nazım Balcı ve Balıkesir İŞKUR Şube Müdürleri, Teleperformance Türkiye yetkilileriyle yeni istihdam fırsatlarını konuştu.

11.04.2019Teknoloji
e-Perakende sektörüyle ilgili çarpıcı araştırma

e-Perakende sektörüyle ilgili çarpıcı araştırma

Teleperformance CX Lab tarafından gerçekleştirilen 2018 Global CX Araştırması, tüketicilerin e-Perakende sektörüne yönelik algısını ortaya koydu. Buna göre sektörün geneli için iyimser bir tablo çizmek mümkün.

14.03.2019Teknoloji
Açtığı çağrı merkeziyle istihdamı artırmayı planlıyor

Açtığı çağrı merkeziyle istihdamı artırmayı planlıyor

Türkiye İŞKUR Genel Müdürü Cafer Uzunkaya ve Uşak İŞKUR yöneticileri, Teleperformance Türkiye tarafından Uşak’ta verilen mesleki eğitimleri ziyaret etti.

1.02.2019Teknoloji
Macrondan Sisiye milyar euroluk ziyaret

Macron'dan Sisi'ye "milyar euroluk" ziyaret

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron'un 27 Ocak'ta başlayan 3 günlük Mısır ziyareti, ekonomi alanında iş birliği ve ticari ilişkileri geliştirmeye odaklı oldu.

29.01.2019Ekonomi
Tüketiciler havayolu şirketlerinden ne kadar memnun

Tüketiciler havayolu şirketlerinden ne kadar memnun?

Teleperformance CX Lab tarafından gerçekleştirilen 2018 Global CX Araştırması, havacılık sektöründeki dönüşümü ve değişen müşteri algısıyla ilgili çarpıcı bilgiler paylaştı.

15.01.2019Teknoloji
Banka müşterilerinin yüzde 48’i mobil bankacılık uygulaması kullanıyor

Banka müşterilerinin yüzde 48’i mobil bankacılık uygulaması kullanıyor

Teleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 14 ülkede 18 sektörü kapsayan ve yaklaşık 200.000 cevap alınmış bireysel bankacılık araştırmasını sonuçlandırdı. Sonuçlara göre her iki kişiden biri mobil bankacılık uygulaması kullanıyor.

26.12.2018Teknoloji
Dış Kaynak Çağrı Merkezleri değerlendirmesinde ipi göğüsledi

Dış Kaynak Çağrı Merkezleri değerlendirmesinde ipi göğüsledi

Teleperformance, Everest Group tarafından yayımlanan Dış Kaynak Çağrı Merkezi (CCO) - Servis Sağlayıcıları PEAK Matrisi Değerlendirmesi 2018'de Lider ve Yıldız Oyuncu olarak yer aldı.

16.10.2018Teknoloji
Teleperformanceda önemli atama

Teleperformance'da önemli atama

Teleperformance Türkiye İş Geliştirme ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Tolga Uçbağlar, CEMEA bölgesinde 7 ülkeyi kapsayan Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı olarak atandı.

20.09.2018Teknoloji
Türkiyenin En Güçlü 50 Kadın CEOsu arasına girdi

Türkiye'nin En Güçlü 50 Kadın CEO'su arasına girdi!

Teleperformance Türkiye CEO'su Tülay Doğrular, Capital ve Ekonomist dergilerinin iş birliğiyle düzenlenen "Türkiye’nin En Güçlü 50 Kadın CEO’su" araştırmasında ödüle layık görüldü.

17.09.2018Ekonomi
Teleperformance yeni marka kimliğini tanıttı

Teleperformance yeni marka kimliğini tanıttı

Teleperformance, tüketici deneyimini desteklemek için inovasyon ve teknolojinin kilit rol oynadığı yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Başta yenilenen web sitesi olmak üzere "TP" kısaltması yeni görsel materyallerde kullanılıyor.

11.09.2018Teknoloji
Tüketiciler seyahatini telefonundan planlıyor

Tüketiciler seyahatini telefonundan planlıyor!

Teleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada kullanıcıların online seyahat acenteleriyle yaşadıkları deneyimi değerlendirdi. Dört kişiden birinin yetersiz müşteri hizmetleri nedeniyle acente değiştirdiğini ortaya koyan araştırmada, katılımcılarının %33'ünün acentelerle mobil uygulamalar üzerinden iletişim kurduğu gözlendi.

3.07.2018Teknoloji
Blackstone ile Intelenet’i satın almak için anlaştı

Blackstone ile Intelenet’i satın almak için anlaştı

Teleperformance, global alternatif varlık yönetiminde önde gelen şirketlerden Blackstone ile Intelenet’i satın almak için anlaştığını duyurdu.

26.06.2018Teknoloji
Müşteri hizmetleri yeterli gelmeyince kredi kartını değiştiriyorlar

Müşteri hizmetleri yeterli gelmeyince kredi kartını değiştiriyorlar!

Dünya genelinde 70'in üzerinde ülkede 265 farklı dil ve lehçe ile hizmet veren Teleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın kredi kartı kullanıcısıyla gerçekleştirdiği araştırmada tüketicilerin kredi kartı ekosistemine yaklaşımını ve yaşadıkları müşteri deneyimini analiz etti. Kullandığı kredi kartını yakın gelecekte değiştirmeyi planlayanların oranını %15 olarak belirleyen araştırmada, rakip sağlayıcıya geçişlerde müşteri hizmetlerinin etkisi dikkat çekiyor.

8.06.2018Teknoloji
Teleperformance Praxidiayı hizmete sundu

Teleperformance Praxidia'yı hizmete sundu

Teleperformance, kurduğu yeni danışmanlık şirketi Praxidia'yı hizmete sundu.

15.05.2018Teknoloji
E-ticarette üç müşteriden biri çağrı merkezini kullanıyor

E-ticarette üç müşteriden biri çağrı merkezini kullanıyor

Akıllı telefonların hızla yaygınlaşması, perakende sektöründe dijital kanalın ve e-ticaret platformlarının hızlı yükselişini tetikliyor. Çok kanallı müşteri deneyiminde dünyanın önde gelen şirketlerinden Teleperformance, 13 farklı ülkede gerçekleştirdiği çalışmayla tüketicilerin perakende ve e-ticaret alışkanlıklarını ölçerek, dijital perakendenin güncel profilini çıkardı.

3.05.2018Teknoloji
Teleperformance Türkiyenin yeni CEOsu Tülay Doğrular oldu

Teleperformance Türkiye'nin yeni CEO'su Tülay Doğrular oldu

Teleperformance Türkiye'de Ağustos 2014'ten bu yana Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Tülay Doğrular, 1 Ocak 2018 itibarıyla şirketin yeni CEO'su olarak atandı.

27.02.2018Teknoloji
40 bin kişiye iş fırsatı

40 bin kişiye iş fırsatı

Türkiye’de bin 500 çağrı merkezinde toplam 105 bin kişi çalışıyor. 2018 yılında yüzde 5 büyüme ile bu sayının 110 bine çıkması bekleniyor. Sirkülasyon da dikkate alındığında bu yıl işe alınacakların sayısının 40 bini bulması bekleniyor. İşe alımlar ağırlıklı olarak Anadolu illerinde yapılacak.

Küresel çağrı merkezleri arasında lider oldu

Küresel çağrı merkezleri arasında lider oldu

Dış kaynak CRM ve çağrı merkezi şirketi Teleperformance, Everest Group BPS Top 50 listesinde iki yıl üst üste kategori lideri seçildi.

9.01.2018Teknoloji
Teleperformance Türkiye Balıkesirde çağrı merkezi açtı

Teleperformance Türkiye Balıkesir'de çağrı merkezi açtı

Dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcıları arasında yer alan Teleperformance Türkiye, Balıkesir’de 5,5 milyon TL yatırım yaptığı çağrı merkezini hayata geçirdi. Türk Hava Yolları başta olmak üzere birçok seçkin firmaya hizmet verecek olan merkezin, bini aşkın kişiye istihdam sağlaması hedefleniyor.

6.10.2017Ekonomi
İletişim kanalları çeşitlendikçe müşteri memnuniyeti artıyor

İletişim kanalları çeşitlendikçe müşteri memnuniyeti artıyor

Portekiz’de bulunan Teleperformance Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab) her yıl 11 ülkeyi kapsayan sektörel raporlar hazırlıyor. 74 ülkede 340 çağrı merkezinde, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına hizmet veren Teleperformance, perakende sektörüne özel hazırladığı CX Lab Araştırma Raporu kapsamında değişen tüketici trendlerini ele aldı. Raporun son verilerine göre; özellikle yeni nesil kuşağın beklentilerini karşılamayı arzulayan şirketlerin çok kanallı müşteri deneyimi ve yönetimi stratejilerini benimsemeleri gerekiyor.

13.09.2017Teknoloji
Teleperformance Everest PEAK Matrisi’nde dördüncü kez “Dünya Lideri” seçildi

Teleperformance Everest PEAK Matrisi’nde dördüncü kez “Dünya Lideri” seçildi

Teleperformance, küresel çapta faaliyet gösteren, bağımsız yönetim danışmanlığı ve araştırma şirketi Everest Group’un yaptığı 2017 küresel dışkaynak çağrı merkezi PEAK Matrisi’nde, 30’un üzerindeki servis sağlayıcıyı geride bırakarak en yüksek skoru elde etti.

18.07.2017Teknoloji
Dijital doğanlar diye bir şey var

'Dijital doğanlar diye bir şey var'

Son 20 yıldaki teknolojik gelişmelerle birlikte modern insanın yaşam tarzında önemli değişimler oldu ve son yıllarda bu dönüşümün geldiği nokta, eski bir tabir olan “kuşak çatışması”nı daha da derinleştirecek gibi görünüyor. Bugünün markalarını yöneten ve stratejilerini belirleyenler X ve Y kuşağının üyeleri. Onlar için en önemli konulardan biri, 2000 sonrasında doğan ve Z kuşağı olarak adlandırılan yeni nesli anlamak. Teleperformance Türkiye CEO’su Engin Utkan’a göre ise bugünü ve yarını değiştirecek olan “Dijital Doğanlar”ı anlamak her şeyden önemli.

14.06.2017Teknoloji
Çağrı merkezinde kariyer var

Çağrı merkezinde kariyer var

74 ülkede 340 çağrı merkezinde 217 binde fazla çalışanıyla hizmet veren Teleperformance, Türkiye’de ise İstanbul, Uşak ve Trabzon’da bulunan 3 merkezde 2 binin üzerinde çalışanıyla hem Türkiye’ye hem de yakın kıyı ülkelerine hizmet veriyor. 2017’de İstanbul, Uşak ve yeni yatırım yapılacak bir ilde toplam 1.250 kişiye daha istihdam sağlayacaklar. Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan sorularımızı yanıtladı.

Yeni istihdam planı ile İstanbul’u uluslararası bir merkez yapacak

Yeni istihdam planı ile İstanbul’u uluslararası bir merkez yapacak

Teleperformance Türkiye, dış kaynak CRM ve çağrı merkezi alanında İstanbul’da uluslararası bir üs kurmak üzere yeni iş gücü yaratma kararı aldı. Şirket, Avrupa dillerinde yetkin 250 kişi istihdam ediyor, bu ekibini orta vadede 1.000 kişiye çıkartarak çalışmalarını yaygınlaştırmayı hedefliyor. Teleperformance Türkiye, bu doğrultuda yeni nesil profesyonellere ulaşabilmek üzere yeni bir tanıtım filmi hazırladı.

25.03.2017Teknoloji
Egede istihdamda dev iş birliği

Ege'de istihdamda dev iş birliği

Teleperformance ile İşkur Uşak İl Müdürlüğü, istihdama katkı sunmak üzere kurdukları iş birliklerini yeni bir anlaşma ile taçlandırdı. Protokol, Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu ile İşkur Uşak İl Müdürü İlhan Temel tarafından 9 Şubat Perşembe günü Uşak'ta gerçekleşen törende imzalandı.

9.02.2017Ekonomi
EMEA birincisi oldular

EMEA birincisi oldular

Türkiye'nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance ve Gittigidiyor, birlikte katıldıkları çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards’ta, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde EMEA birincisi oldu.

1.07.2016Teknoloji
Anadoluya çağrı

Anadolu'ya çağrı

Çağrı merkezleri Türkiye’de 83 bin kişiye istihdam sağlıyor. Bu yıl ise toplam çalışan sayısının 85 bine çıkması bekleniyor. Özellikle Anadolu’da gençlere ve kadınlara sunduğu istihdam ile dikkat çeken çağrı merkezleri, devletten teşvik ve asgari ücret artışı konusunda destek bekliyor.

Contact Center World Yarışması’ndan ödülle döndü

Contact Center World Yarışması’ndan ödülle döndü

Türkiye'nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcılarından Teleperformance Türkiye, çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards’ta “En İyi Outbound Kampanyası” kategorisinde EMEA birincisi oldu.

17.06.2015Teknoloji
Almanca bilen 400 kişi aranıyor

Almanca bilen 400 kişi aranıyor

Almanca bilen 400 kişi aranıyor

Almanca bilen 400 kişiye iş fırsatı

Almanca bilen 400 kişiye iş fırsatı

Çokdilli çağrı merkezi hizmetlerine yatırım yapan Teleperformance Türkiye yıl sonuna kadar Almanca bilen 400 kişiye ek istihdam yaratacak.

13.01.2014Ekonomi
Metis’in yüzde 75’ini Teleperformance aldı

Metis’in yüzde 75’ini Teleperformance aldı

METİS’in yüzde 75 hissesini, dış kaynak kullanımına dayalı çağrı merkezi pazarında müşteri deneyiminin yönetilmesinde dünyanın önemli firmalarından biri olan Teleperformance satın aldı.

26.03.2010Ekonomi
Bilişimin yıldızı artık Hindistan değil Arjantin

Bilişimin yıldızı artık Hindistan değil Arjantin

Arjantin ekonomisini enkaza çeviren ekonomik kriz, şu günlerde ülkenin kurtarıcısı oldu. Ekonomik kriz Arjantin’de bilgi teknolojilerinde çalışanların ücretlerini Hindistan’dakilerin yüzde 15 daha altına düşürünce ülke cazibe merkezi haline geldi. Halen, Hindistan’da saati 15 dolardan çalışan bir yazılımcının ücreti Arjantin’de 11 dolar. Arjantin’de iki yıl önce paranın pul olmasının ardından işçi ücretleri üçte iki oranında azalmıştı.

23.07.2004Gündem

Yazar Sonuçları

Küllerinden doğdu

NAFİZ Gönen’i İzmir iş dünyası yakından tanır.

31.10.2017