Drivee SafeCall, acil durumlarda müdahale ekibini kaza yerine yönlendirecek

Güncelleme Tarihi:

Drivee SafeCall, acil durumlarda müdahale ekibini kaza yerine yönlendirecek
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 09, 2019 09:42

Turkcell’in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı’nda yer alan Drivee SafeCall, trafik kazasını algılayarak araç içiyle iletişim kurulabilmesini, ihtiyaç halinde en yakın acil müdahale ekibine ulaşılmasını sağlıyor. Fonlamaya açılan Drivee Safecall, daha fazla kişiye ulaşmak ve kendini geliştirmek için 130 bin liralık fona ihtiyaç duyuyor.

Haberin Devamı

Turkcell’in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı’nda, trafik kazalarında hayati önem taşıyan bir ürün fonlamaya açıldı. Akıllı sensörlerle donatılmış telematik cihaz olan Drivee SafeCall, trafik kazası olması durumunda kazayı algılayıp araç içerisiyle otomatik olarak iletişime geçilmesini sağlıyor. İhtiyaç halinde de en yakın acil müdahale ekibine durumun bildirilmesine olanak veriyor.

Drivee SafeCall “Altın Saat” olarak tanımlanan, kaza sonrası ilk dakikalarda araç içinde yer alan kişiler bilinçlerini kaybetse bile otomatik olarak devreye girdiği için müdahale ekibini olay yerine hızlıca yönlendirebiliyor. Cihaz aynı zamanda sağlık bilgileriniz ve çarpışma simülasyonunu da acil müdahale ekibine ileterek kazanın nasıl olduğu konusunda bilgilendirme yapıyor. 

Haberin Devamı

Müdahalelerde yüzde 50’lik iyileştirme sağlayacak

Bu cihazın aktif kullanımıyla acil durum müdahale süresinde kırsal alanlarda yüzde 50’lik, kentsel alanlarda yüzde 40’lık bir iyileştirme hedefleniyor. Drivee SafeCall’da yer alan yeşil tuşla kişisel asistanınıza ulaşıp uçak bileti, rezervasyon, danışma, ulaştırma gibi hizmetlerden seyahat esnasında faydalanmak da mümkün.

Arıkovanı’nda fonlamaya açılan Drivee Safecall, daha fazla kişiye ulaşmak ve kendini geliştirmek için 130 bin liralık fon toplamayı hedefliyor. Drivee SafeCall için detayları arikovani.com/projeler/drivee/detay sayfasında bulmak mümkün.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!