GeriKadın Sağlığı Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler

"Haftada sadece 2 defa bu egzersizleri yaparak kol kaslarınızı canlandırabilir, sımsıkı bir görünüşe kavuşabilirsiniz."

Kolunuzu Bükün

Dizlerinizi ve karnınızı yavaşça eğilin. İki elinize de 5-10 kiloluk ağırlık alın hem sağ hem de sol kolunuzu sırayla bükün. Bu hareketi günde 15 kere uygulayın.

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler

Kolunuzu Uzatın

Bir ayağınız önde bir ayağınız arkada olacak şekilde bükün. Vücudunuzu sol elinizle bacağınızdan destek alarak az öne doğru eğin. Sağ elinize 3 ya da 5 kilo civarında bir ağırlık alın ve sağ kolunuz yere paralel olsun. Kolunuzu arkaya doğru gerin ve bu hareketi 15 kez tekrarlayın.

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler

Üst Sırt Kasları

Elinizde bulunan bir sandalyeye oturun bacaklarınızı kapalı tutun, her bir elinize 5 kiloluk ağırlık alın. Ellerinizi omzunuza yakın şekilde tutun ve yavaşça kollarınızı açıp kapayın. Bu hareketi 10 kez tekrarlayın. Haftada en az 15 kere yapmanız sizin için iyi olacaktır.

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler

Karın ve Kalça

Sağ ayağınız önde, sol ayağınız arkada bükülü bir şekilde olacak ve karınızı hafif eğin. Sağ elinizi, sağ bacağınıza destek almak için koyun. Sol elinizde 3-10 kiloluk ağırlık olsun. Vücudunuzu hafif öne eğerek sağ bacağınızı öne doğru gerin. Bu hareketi günde 15 kez yapın.

Kollarınızı sıkılaştıracak egzersizler