Hatırlarsanız Hürriyet Eğitim’de daha önce yayınlanan yazılarımda okul mimarisinin 21. Yüzyıl Eğitim paradigması içindeki yerinden bahsetmiştim. 26 Kasım 2012 tarihli yazımda şöyle demişim: ‘Altın Oran’ hipotezimi değişik bir alanda sınamak için paha biçilmez bir fırsat. Çünkü eğer ‘altın oran’ sabit bir katsayı olarak düşünülürse, dünyanın en iyi sistemlerinin kullandığı eğitim alanları-mimari modelleri ve bunların arka planındaki eğitim-mimari kuramsal bağının sunduğu değişkenler de bir o kadar hayatileşiyor. Nasıl okullar düşlüyoruz?
#OkulMimarlık ve tasarım dünyasının profesyonellerini biraraya getiren mimari ve tasarım zirvesi Arch+Dsgn Summit 2018, 6-7 Nisan’da usta konuşmacılar, atölye çalışmaları ve Guinness Rekorlar Kitabı’na girmesi planlanan “Kırkayak” sergisi ile ziyaretçilerini karşılayacak.
#Üniversite