İyi hizmet için iyi iletişim

Güncelleme Tarihi:

İyi hizmet için iyi iletişim
Oluşturulma Tarihi: Eylül 19, 2019 15:36

Ankara’da bulunan Turizmci ve Seyahat Acenteleri Derneği(TURSAD), Ankaralı acente sahipleri ve çalışanlarına yönelik iletişim eğitimi düzenledi.

Haberin Devamı

Acente temsilcilerinin müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmesini amaçlayan eğitimde İletişim Teknikleri Eğitimcisi ve Kariyer Koçu Burcu Yıldız, dinleme ile duyma arasında fark olduğunu, genellikle yapılan hatanın insanların yalnızca birbirini anlamadan kaynaklandığını söyledi. “Her insana aynı iletişim tekniği sunulmaz” diyen Yıldız eğitimle ilgili “Bugün burada iki taraflı bir kazanç sağlamayı hedefliyoruz. Satıcı arkadaş karşısındaki kişinin kişiliğine göre ürün sunmayı öğreniyor karşıdaki müşteri de istediği olduğu için verilen hizmetten memnun kalıyor” ifadelerini kullandı. TURSAD Başkanı Engin Şahin de, “İyi hizmet için iyi dinlemek gerekiyor o yüzden buradayız” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!