2 yılda 4 milyondan fazla işlem çözüme kavuştu

Güncelleme Tarihi:

2 yılda 4 milyondan fazla işlem çözüme kavuştu
Oluşturulma Tarihi: Ekim 23, 2021 00:25

Başkentgaz, mobil uygulaması ile kullanıcılarına, abonelik işlemlerini şubeye gelmeden yapma imkanı sunarken ‘Hayhay Cüzdan’ uygulaması ile de farklı ödeme kolaylıkları sağlıyor.

Haberin Devamı

Başkentgaz Bilgi Sistemleri Direktörü Gökhan Demir, salgın döneminde riskli en aza indirmek için çevrim içi sunulan hizmetleri geliştirdiklerini belirterek şu bilgileri verdi: “Başkentgaz Mobil üzerinden abonelerimiz pek çok işlemi bir dakika gibi kısa bir sürede yapabiliyor. 2020 yılından bu yana mobil uygulamamızı indiren yaklaşık 275 bin abonemizin 4 milyondan fazla talebini çözüme kavuşturduk. Kullanıcılar, doğal gaz işlemleri için abone işlem merkezlerimize gelmek zorunda kalmadı. Çevrim içi uygulamamızla, aboneler sosyal mesafesini koruyarak hem hızlı hem güvenli bir şekilde işlemlerini tamamladı. Abonelik başvuru/fesih, fatura/borç sorgulama, iç tesisat randevu alma işlemlerini evlerinden çıkmak veya iş yerinden izin almak gibi özel bir çaba harcamadan kısa bir sürede tamamladı. Ayıca Android Market ve App Store’da yer alan ‘Hayhay Cüzdan’ uygulamasını indiren abonelerimiz, birçok finansal çözümden faydalanabiliyor. Faturasını veya güvence bedelini taksitle ödeyebiliyor. Güvence bedeli iadesini PTT’den alabilecekleri gibi bu uygulamayı kullanarak doğrudan hesabına gelmesini sağlıyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!