Tapu randevusu nasıl alınır?

Güncelleme Tarihi:

Tapu randevusu nasıl alınır
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 16, 2022 15:07

Çoğu devlet işlemleri, artık kolay ve hızlı bir şekilde internet üzerinden yapılabiliyor. Bunlardan biri de tapu işlemleri. Tapu işlemleri için de ilk olarak randevu oluşturulması gerekiyor. Peki tapu randevusu nasıl alınır? İşte konu hakkında detaylar...

Haberin Devamı

Tapu işlemlerinin gerçekleştirilmesi için öncelikle Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nden randevu alınması gereklidir. Tapu için randevu işlemi 2 şekilde yapılabilmektedir.

İlk olarak ALO 181 numaralı çağrı merkezi aranarak randevu talebi oluşturulabilir. Çağrı merkezlerine bazı dönemlerde yoğun olabilir. Bu noktada online randevu işleri kolaylaştırabilir.

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'ün internet sayfası üzerinden e-Randevu oluşturulabilir. Bunun için izlenecek adımlar ise şöyle;

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü web sayfasına girin ve e-Randevu sistemine gidin.

Üstte bulunan Randevu seçeneğine gidin ve "Yeni Randevu Al" butonuna tıklayın.

Daha dikkat edilmesi gerekenler ile detaylar karşınıza gelecektir. Buradan ”Kullanıcı sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum" ifadesini işaretleyin. Ardından ekranda çıkan Güvenlik Kodu kodunu yazın ve giriş yapın.

Haberin Devamı

İstenen kimlik bilgilerini eksiksiz bir şekilde girip, "Kaydet ve İlerle" butonuna tıklayın.

Yine telefon numarası ve mail adres bilgilerini girip aynı şekilde devam edin.

Ardından işlemin gerçekleştirileceği müdürlüğü seçin.

İşlem birimi bölümünden de "Başvuru" seçeneğine gidin.

Uygun tarihi ve saati de belirleyip "Kaydet ve İlerle"ye tıklayın. Bilgileri kontrol ettikten sonra "Onayla" diyerek randevunuzu oluşturabilirsiniz.

 

BAKMADAN GEÇME!