Güncelleme Tarihi:
İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 3 milyon müşteriye elektrik hizmeti sunan Gediz, fatura işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri'nde (MİM) veya Gediz'in anlaşmalı bankalarında gerçekleştiremeyen müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına mobil vezne hizmeti ile başlattığı hayatı kolaylaştırma projesinde 1'inci yılını doldurdu. Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir yaptığı açıklamada "Faaliyete geçtiğimiz tarihten itibaren 70 farklı lokasyonda hizmet sağladık. Fatura son ödeme tarihlerini de dikkate alarak her ay düzenli olarak 20 farklı lokasyona ulaştık. 1 senede 35 bin km yol kat ederek, 30 bin müşterimizle yüz yüze iletişime geçtik ve Gediz Mobil Vezne ile 25 bin fatura tahsilatı gerçekleştirdik" dedi. Gelen talepler doğrultusunda, fatura tahsilatlarında kredi kartı ile ödeme kolaylığı sağladıklarını dile getiren Demir, hizmet için çıktıkları yola hız kesmeden devam edeceklerini belirtti.
Köy merkezlerinde, çarşılarda, pazar alanlarında ve müşteri yoğunluğunun yaşandığı yerlerde konumlanan mobil vezne sayesinde Gediz müşterileri fatura ödeme işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri'ne gitmeden anında yapabiliyor. Elektrik fatura, Gediz'in yetkili mobil vezne aracına makbuz karşılığı ödeniyor. Gediz mobil vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet veriyor.