Hürriyet, reklamda ’HappyHours’la online satışa geçti

Güncelleme Tarihi:

Hürriyet, reklamda ’HappyHours’la online satışa geçti
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 02, 2008 00:00

Hürriyet Gazetesi, ’HappyHours’ markalı yeni ürününü medya ve reklam ajanslarının kullanımına sundu.

HappyHours, Hürriyet Gazetesi’nin ana gazete hafta içi ve yan yayın sayfalarını online ortamda satışa sunduğu, ajansların da kapalı usül teklif vererek satın alma talebinde bulundukları yeni bir uygulama. Pazarlama iletişimi endüstrisi gelişmiş pazarlarda internet teknolojisinin gelişmesiyle birlikte bir süredir uygulanan bu yöntemi Türkiye’de ilk kez Hürriyet hayata geçiriyor.

Neden HappyHours

’Reklam yeri satış’ sistemi için neden İngilizce’de içki satışı anlamına gelen ’happyhours’ kelimesinin seçildiği internet sitesinde şöyle açıklanıyor: "Çıkış noktamız dört kelimenin ilk harfiydi. Hürriyet Online Reklam Satışı. Bu dört harfi yanyana koyunca ortaya çıkan ’Hors’ bize İngilizce saat anlamındaki ’hours’ kelimesini çağrıştırdı. Bunun başına happy kelimesini eklemek en kolay seçimdi. Çünkü HappyHours, Hürriyet Reklam Grubu’nun müşterilerini mutlu etmek üzere tasarladığı yepyeni bir sistem. Böyle bir ürüne mutlu saatlerden daha iyi bir isim olamaz’ diye düşündük."

Yeni sistem ne sağlayacak

Medya ve reklam ajanslarına, dolayısıyla reklamverenlere avantaj sağlayan HappyHours, reklamcılara son dakika reklam yeri satın alımında fiyat avantajı sağlıyor. Avantajlı fiyat elde edebilme ve son dakika reklam yeri alarak frekans artırma imkanı sunuyor.

Kimler kullanabilecek

Ajansların HappyHours’tan faydalanabilmeleri için http://happyhours.hurriyet.com.tr adresindeki siteye üye olmaları gerekiyor. Bir ajansın bu sisteme kayıt yaptırabilmesi ve kullanabilmesi için de Hürriyet Reklam Sistemi’ne kayıtlı, Hürriyet Gazetesi ile çalışan ve aynı zamanda Doğan Factoring ile sorunsuz mali ilişkisi ve kredibilitesi bulunması şartı aranıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!