Multinet Up Ceo’su Ali Emre Sever: “İşletmelere tasarruf imkanı sunuyoruz”

Güncelleme Tarihi:

Multinet Up Ceo’su Ali Emre Sever: “İşletmelere tasarruf imkanı sunuyoruz”
Oluşturulma Tarihi: Mart 22, 2024 17:00

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere gider yönetimi hizmeti veren Multinet Up, işverenlere tasarruf olanakları sağlamasının yanı sıra, oluşturduğu yeni nesil alışveriş deneyimi ile şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor.

Tasarruf ve kolaylık odaklı çözümleriyle her ölçekten şirkete hizmet veren Multinet Up, müşteri odaklılık stratejisi doğrultusunda devreye aldığı yeni hizmetlerini güçlü teknoloji altyapısıyla tasarlıyor. Multinet Up ekosisteminin işletmelere sunduğu faydalar hakkında açıklamada bulunan Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever: Multinet Up olarak şirketlerin gider yönetimi süreçlerini kolaylaştırıcı yeni nesil çözümlerden oluşan, işverenlerin ve çalışanların tüm ihtiyaçlarına yanıt veren kapsayıcı bir platform sunuyoruz. Bu platform ile toplamda 1,5 milyondan fazla kart kullanıcısına, 37 binden fazla kurumsal müşteriye ve üye iş yeri ağımızdaki 57 binden fazla işletmeye hizmet veriyoruz. Şirketlere gider yönetimi kapsamında sunduğumuz yemek kartı, kurumsal hediye, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve tedarik zinciri çözümlerimizle işverenlere ciddi bir operasyonel kolaylık ve maliyet avantajı sağlıyoruz. Esnek yan haklardan, filo çözümlerine ve ödeme sistemlerine uzanan geniş bir hizmet yelpazemiz var.

Multinet Up Ceo’su Ali Emre Sever: “İşletmelere tasarruf imkanı sunuyoruz”

“Şirketlerin ticari hedeflerine ulaşmasını kolaylaştırıyoruz”

Multinet Up olarak temel hedefimiz şirket yetkililerinin karar verme, operasyonel süreç yürütme, maliyet tasarrufu hesaplama gibi yorucu işlere ayırdığı eforu minimuma indirerek, şirketlerin ticari hedeflerine ulaşmasını kolaylaştıran ve büyümelerini hızlandıran bir çözüm ortağı olmak. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmelerin dijitalleşme ve büyüme stratejileri kapsamında yönetim süreçlerini optimize etmelerine katkıda bulunuyoruz. İşverenler, aynı anda hem zamandan ve maliyetten tasarruf edip hem de çalışanlarını motive edebiliyor. Çalışan bağlılığının yarattığı verimlilik artışı da iş hedeflerinin gerçekleşmesine önemli bir katkı sunuyor.

“Yenilikçi teknolojiler sayesinde uçtan uca dijital bir ortamda hizmet veriyoruz”

Multinet Up bünyesinde ürettiğimiz teknoloji ile tüm süreçlerimizi uçtan uca dijital ve pürüzsüz bir ortamda sağlıyoruz. Dakikalar içinde yemek kartı satın alınmasını sağlayan self-servis platformumuz MultiOnline, bireysel kullanıcılarımızın cep telefonları üzerinden tüm çözümlerimizi kullanabildiği mobil uygulamamız MultiPay, sadakat platformumuz TatlıPara, restoranların ödeme alma altyapılarını dijitale taşıyan mobil pos uygulamamız MultiPOS gibi onlarca hizmetle bütünleşik bir dijital deneyim sunuyoruz.

“Yeni alanlarda hizmet vermeyi planlıyoruz”

Multinet Up’taki teknoloji kapasitemiz, yeni çözümler geliştirerek platformumuzun kapsayıcılığını güçlendirmemize de olanak tanıyor. Örneğin, firma çalışanlarının seyahatlerindeki organizasyon ve planlama süreçlerinde karşılaşılan problemleri ortadan kaldırmak amacıyla geliştirdiğimiz MultiTravel, kurumsal seyahat çözümü arayışındaki kurumlar tarafından çok hızlı benimsendi. Firmaların platformumuz üzerinden, otel seçeneklerini görüntüleyebildiği, kendi kurumsal seyahat politikaları kapsamında en uygun konaklama tercihini yapabildiği bu portal şu an Türkiye genelinde 1200’den fazla oteli kapsıyor. Yakın zamanda devreye aldığımız bir diğer çözümümüz ise MultiCar+. MultiCar+ ile firmalar 700’ü aşkın noktada şirket araçlarının yıkama ihtiyaçlarını karşılayabiliyor, kendilerine sunduğumuz birçok ayrıcalıktan yararlanabiliyor. Önümüzdeki süreçte bu tarz yeni yatırımlarımıza ağırlık vererek, mevcut çözümlerimiz dışında, yeni alanlarda da hizmet vermeyi planlıyoruz.

İlandır

BAKMADAN GEÇME!