Didem Kuş: Tasarruflu ve pratik çözümler sayesinde kurumsal ramazan yardımları dijitalleşiyor

Güncelleme Tarihi:

Didem Kuş: Tasarruflu ve pratik çözümler sayesinde kurumsal ramazan yardımları dijitalleşiyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 04, 2024 07:00

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt ve filo çözümleri gibi ürünleriyle şirketler için tasarruflu gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, Ramazan ayında çalışan motivasyonu ve teşvik uygulamaları kapsamında çalışanlarını mutlu etmek isteyen işverenlere çözüm ortağı oluyor.

Ramazan ayının gelmesiyle birlikte, şirketlerde çalışan bağlılığını ve motivasyonunu artırmaya yönelik gerçekleştirilen çalışan yardımları da hız kazandı. Nakit ücret yerine gıda veya kıyafet yardımı olarak gerçekleştirilen ayni yardımlar kapsamında geçtiğimiz yıllarda en çok tercih edilen geleneksel Ramazan kolileri ise tedarik süreçlerindeki operasyonel zorluklar nedeniyle yerini dijital çözümlere bırakıyor. Multinet Up Satış Genel Müdür Yardımcısı Didem Kuş, gittikçe popüler olan dijital yan hak çözümlerinin avantajlarına dair açıklamalarda bulundu: Özellikle son yıllarda yetenek yönetimi neredeyse bütün sektörlerde önemli bir zorluk haline geldi. Firmalar nitelikli çalışan kazanmak kadar, bu çalışanların motivasyonunu ve verimliliğini yüksek tutmaya ve çalışan bağlılığını pekiştirmeye her zamankinden daha fazla önem veriyor. Geçtiğimiz yıllarda büyük ölçekli kurumsal şirketlere mahsus görülen birçok uygulama artık KOBİ’ler ve mikro şirketler arasında da oldukça yaygınlaştı. Özellikle Ramazan ayında gerçekleştirilen ayni yardımlar yerine tercih edilen kurumsal hediye çözümleri hem beyaz yaka hem mavi yaka sektörlerde her ölçekten şirket tarafından avantajlı bulunuyor.

Didem Kuş: Tasarruflu ve pratik çözümler sayesinde kurumsal ramazan yardımları dijitalleşiyor

2014’te sektöre kazandırdığımız kurumsal hediye ve sosyal yardım çözümümüz MultiGift’e gelen talep son 2 yılda 3 kat arttı. Bu artış içinde dikkatimizi çeken önemli bir trend ise hediye kartı kullanan firmaların yüzde 83’ünün mikro ve küçük ölçekli firmalar olması. İlk defa hediye kartı tercih eden firmaların yüzde 90’ı da yine bu segmentte. MultiGift hediye kartı veya dijital hediye platformu MultiFlex gibi maliyet tasarrufu ve pratik kullanım olanakları sunan yenilikçi çözümler bu sene Ramazan ayında da geleneksel ayni yardım yöntemlerinin yerini alacaktır.

Söz konusu eğilim arkasındaki en önemli nedenlerden biri, çalışma hayatının içinden geçtiği dönüşüme bağlı olarak bireylerin, kendilerine sağlanan çalışma koşulları ve yan haklar konusunda daha fazla talepkâr olması, bir diğer deyişle “kendisine değer verildiğini” hissetmek istemesi. Bu talep karşısında çalışan memnuniyetini tek düze ve standart uygulamalarla sağlamakta zorlanan işverenler artık, çalışanlarına tercih hakkının çalışanda olduğu uygulamalarla destek sunuyor. Biz de 20 binden fazla noktada geçerli MultiGift Kart ve MultiGift çatısı altında yer alan CarrefourSA, A101, Boyner, Ikea gibi marka çözümlerimizle, farklı yaş gruplarından, farklı alışkanlıklara ve beklentilere sahip çalışanların tamamını aynı anda mutlu etmek isteyen işverenlere çözüm ortağı oluyoruz.

Ayrıca dijital kurumsal hediye platformumuz MultiFlex ile çalışanların yan haklarını esnek bir şekilde yönetebilmelerini sağlıyoruz. Firma yetkilisinin çalışan için bakiye tanımlaması, çalışanın ise Multinet Up tarafından gönderilen bilgilendirme sms’indeki bağlantıya tıklayarak cep telefonuna MultiFlex uygulamasını indirmesi yeterli oluyor. Tanımlanan bakiye, uygulama üzerinden yapılan tercihe göre fiziki kartla veya dijital kodla tamamen online olarak kullanılabiliyor. Geçtiğimiz sene başında devreye aldığımız bu uygulama, özellikle endüstri, elektrik-elektronik, kimya, finans, inşaat ve turizm sektörleri başta olmak üzere birçok sektörden ve her ölçekten şirket tarafından sevilerek kullanılıyor.

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!