Körfez Belediyesi Personeline Etkin İletişim Semineri Verildi

Güncelleme Tarihi:

Körfez Belediyesi Personeline Etkin İletişim Semineri Verildi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 25, 2015 17:11

KÖRFEZ BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNE, TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM SEMİNERİ VERİLDİ.

Körfez Belediyesi, halkına en etkin ve güvenilir hizmeti sunma politikasıyla çağrı merkezi personeline eğitim semineri düzenledi.
Körfez Belediyesi çağrı merkezi personeli, yönetici asistanları, santral görevlileri, çözüm masası personeli, “Telefonda Etkin İletişim Becerileri” eğitimi verildi. Çağrı merkezindeki yeniliğin temel hedefi, müşteri memnuniyetini artırmak, abonelerin hatta bekleme süresini en aza indirmek ve bildirilen problemlerle ilgili geribildirimde bulunmaktır. Kurum personeline yönelik verilen telefonda kurumsal iletişim, ses tonunu etkin kullanma, etkin dinleme, telefonda yasak ifadeler, istekleri anlama ve analiz etme gibi konularda bir hafta boyunca Körfez Belediyesi Toplantı Salonunda seminer düzenlendi.
Uzman Eğitim Danışmanı Çiğdem Çiftçi tarafından verilen seminerde katılımcılar, telefonda iletişim konusunda bilgilendirdi. Telefonda bile insan karakterinin belli olduğunu belirten Eğitim uzmanı Çiğdem Çiftçi, “Telefondaki sesimiz karakterimizi ve ruh yapımızı yansıtır. İnsanlar bizi gördükleri andan itibaren 60 saniye içinde hakkımızda görüşleri oluşurken, telefondaki sesimize göre de insanlar hakkımızda bir yargıya sahip olurlar” ifadelerini kullandı.
Katılımcılar seminerin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederek eğitimci Çiğdem Çiftçi çiçek takdim etti. Gerçekleşen bir haftalık eğitimin ardından sertifika almaya hak kazanan belediye personelleri sertifikalarını Belediye Başkan Yardımcısı Faruk Denli ve Başkan Danışmanı Yılmaz Pekmezcan’dan aldılar.
Başkan Yardımcısı Denli, eğitimci Çiğdem Çiftçi’ye teşekkür ederek, “Hizmet kalitemizi yükseltmek için tüm personelimize telefonda etkin iletişim, güzel ve etkili konuşma, diksiyon, zor durumlarla başa çıkma ve stresle başa çıkabilme konularında profesyonel eğitim almıştır. Etkili iletişim dendiği zaman ilk akla gelecek kurumların başında belediyeler gelir. Vatandaşlarla doğrudan iletişim kuran belediyelerdeki çalışanlar bizi temsil ettikleri için belediyenin görünen yüzüdür. İnsan odaklı belediyecilik anlayışıyla çıktığımız yolda personellerimiz de her zaman güler yüzlü ve pozitif olmalıdır" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!