Dijital tanıtımda doğru partner seçmek önemli

Güncelleme Tarihi:

Dijital tanıtımda doğru partner seçmek önemli
Oluşturulma Tarihi: Eylül 22, 2021 17:43

Pandemi nedeniyle firmaların tanıtım faaliyetlerini dijital mecralarda yoğunlaştırdığını belirten Brainworks Global İzmir Şubesi Başkanı Umut Saçan, bu konuda doğru stratejiye sahip partnerlerin tercih edilmesi gerektiğini söyledi. Saçan, 2010’dan beri İzmir’den ulusal ve uluslararası firmalara çözümler sunan Brainworks Global’le strateji odaklı iletişim ve tasarım, dijital medya ve mecra planlama, dijital dönüşüm süreçleri, sosyal medya değer mühendisliği, pazarlama stratejileri ve teknolojileri konusunda uzmanlaştıklarını kaydetti.

Haberin Devamı


Türkiye’den yurtdışına hizmet ihracatı gerçekleştirme amacıyla yola çıktıklarını ve dünyanın farklı şehirleriyle tanıtım ve pazarlama konularında önemli iş bağlantıları kurduklarını aktaran Umut Saçan, “Yurtdışında ikamet eden ve bu meslekle bağlantılı yapılarla görüşmelerimiz sonucunda isim hakkı vererek sistem altyapımızı kurduk. 4 ülke, 5 şehirde yapılanmış bir network sisteminin parçasıyız. Açıkçası şube sayımızda ve uluslararası ilişkilerde pandemi nedeniyle biraz ağır ileredik. Ancak iş hacmimiz önceki yıllara oranla ciddi boyutta arttı” diye konuştu.

DOĞRU BİR STRATEJİ KURGULANMALI
Dijital mecranın önemli bir araç olduğunu ama doğru bir pazarlama stratejisinin de kurgulanması gerektiğini vurgulayan Saçan, “Dijital pazarlamanın bir aracıdır, yani mecradır. Bizim en büyük farkımız dijital strateji oluşturup bunu en etkili mühendislikle birleştirmek. İşin teknik boyutuna gelecek olursak, en büyük yardımcımız programatik, machine learning, yani makine öğrenmesi ile yapay zekayı da kullanabildiğimiz bir algortima geliştirmemiz oldu. Bir şirketle el sıkıştığımız zaman hedeflediği marka değerine bütünsel, tutarlı ve rakiplerinden ayırıcı etkiyi katarak uzun vadeli yol haritası çiziyoruz. Markayı rakiplerinden kesin ve net olarak ayırıyoruz. Sürdürülebilir kalite politikamız ve sistem odaklı çalışmamızla sürekliliği sağlıyoruz. Satış için vaat ettiklerimizi neticeye vardırıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

ETKİLİ DUYGULAR YARATABİLMEK ÖNEMLİ
Teknoloj ne kadar gelişirse gelişsin bu işin sırrının yaratıcılıktan geçtiğinin de altını çizen Umut Saçan, şöyle devam etti: “Ünlü reklamcı George Louis’in de dediği gibi bu oyunun adı teknoloji değil, yaratıcılık. Teknoloji isterse -insan ışınlamayı başarmış olsun- siz etkili duygular yaratamazsanız trend olur, sonra da kaybolursunuz. Hala Beatles dinliyoruz, hala 90’ların müziklerini duyduğumuzda mutlu oluyoruz. İçinde ruh olmayan her şey insan doğasına aykırıdır. Kullanırlar, sıkılırlar ve bırakırlar. Biz etki sözcüğünü baş tacı ettik. Etkili metaforlar üretmek için teknolojiden tutun da nostaljiye kadar tüm enstrümanları titizlikle kullanıyoruz. Şirketimiz pazarlama danışmanlığı ve uygulamayı bir arada sunan yapıya sahip. Strateji odaklı hareket eder. Cesurdur, stratejik düşünürken stratejinin cesaretinin önüne geçmesine izin vermez. Bizim için etki ve sonuç, tüm kavramların üzerinde ve üstündedir. Biz bir işte önce etkiye, sonra neticeye bakarız. Yaptığımız işin tasarım uygulama, detay kalitesi, merak uyandırması, başardığı etki ve kısa sürede konuşulması bizi ayırıcı kılıyor. ‘Bu iş nereden çıktı, bunu kim yaptı?’ dedirten sıradışı işlerin peşindeyiz. Kendi kurum içi mottomuz da, ‘Bu işin arkasında kim var?’ dedirtmek.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!