Çeşme'ye rezervasyonda yüzde 30'luk artış

Güncelleme Tarihi:

Çeşmeye rezervasyonda yüzde 30luk artış
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 22, 2017 11:55

Çeşme'ye rezervasyonda yüzde 30'luk artış

Haberin Devamı

ÇEŞME Ilıca’da bulunan Sheraton Çeşme Oteli'nin Genel Müdürü Tayfun Başkurt, rezervasyonlarda geçen yıla oranla yüzde 30'luk bir artış olduğunu belirterek, yatak kapasitesi az olduğu için dış pazardan çok talep görmediğini söylediği Çeşme'ye yerli turistin büyük ilgi gösterdiğini vurguladı.

Sheraton Çeşme Genel Müdürü Tayfun Başkurt, 2016’da sıkıntılı bir sezon geçirildiğini belirterek, "Ancak bu yıl şu ana kadar aldığımız rezervasyonlara baktığımızda geçen yıla oranla yüzde 30’luk bir artış var" dedi. Geçen yıl yaptıkları bütçe hedeflerinin önünde seyreden bir talep oluduğunu ifade eden Başkurt, “Geçtiğimiz kış kongrelerle hareketli bir dönem geçirdik. Temmuz ve Ağustos için de yoğun talep alıyoruz. Bu sezon hedeflerimizi tutturacağımızı düşünüyorum. Ekim’den itibaren ise yeniden kongre takvimimiz başlıyor" diye konuştu. Tatil planı yapanların Çeşme’yi ihmal etmemesi gerektiğini vurgulayan Başkurt, havası, çeşit çeşit balıkları, sağlıklı ot yemekleri, termal suyu, sörf merkezleri ve tarihi yerleriyle özel bir destinasyon olan Çeşme’nin mutlaka görülmesi gerektiğini ifade etti.

Çeşme’nin ağırlıklı olarak iç pazardan talep gördüğüne dikkat çeken Başkurt, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Çeşme’de bulunan otelciler olarak dış pazarı hareketlendirmek için çalışmalar yapıyoruz. Ama henüz Çeşme dış pazardan hakettiği payı alamıyor. Çünkü yatak kapasitesi yetersiz. Bölgemizde ağırlıklı olarak butik otelcilik yapılıyor. 5 yıldızlı otel sayısı oldukça az. Öte yandan yabancı turisti getirecek charter uçuşlar yok. Yabancı turist tüm dünyada herşey dahil sistemi tercih ediyor. Oysa Çeşme’de bizler yarım pansiyon sistemini uyguluyoruz. Çeşme’de 2 aylık sezonu uzatacak açılımlar gerekiyor. Bizim kongre merkezimiz bu anlamda önemli bir açığı kapatıyor. Sadece otele değil bölgeye de katkı sağlıyor. Kongre turizminin bölgeye katkısı çok fazla. Kışın yapılan kongrelere gelen konuklar yazın da tatil için Çeşme’yi tercih ediyor."

RAMAZAN’A ÖZEL KAMPANYA

Bu yıl Ramazan ayının Haziran’a denk geldiğini hatırlatan Başkurt, Ramazan ayına özel kampanya hazırladıklarını ifade etti. Başkurt, “Otelimizde hem iftar hem de sahur yemekleri hazırlıyoruz. Ramazan ayında tatil yapılmaz algısını değiştirmek istiyoruz. O nedenle bu yıl Ramazan ayına özel kampanyalar hazırladık. Vatandaşlarımızı Ramazan ayını Sheraton Çeşme konforunda geçirmeye davet ediyoruz" dedi.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!