Multinet’ten Büyük Atak

Güncelleme Tarihi:

Multinet’ten Büyük Atak
Oluşturulma Tarihi: Şubat 17, 2016 15:22

Gaziantep’te düzenlenen tanıtım toplantısında Multinet UP Stratejik Pazarlama Direktörü İzzet Özveren, sadece yemek kartı olarak bilinen Multinet’in, işletmelerin ulaşımı dışındaki tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir kart olduğunu söyledi.
Özel bir otelde düzenlenen tanıtım toplantısında konuşyan İzzet Özveren, Multinet Up’ın işletmelerin bütün ihtiyaçlarını tek bir sistem üzerinden karşılayabilme ve kontrol edebilme imkanı sağladığını ifade etti. Multinet Up’ın tüm ürün ve hizmetlerinde inovasyona odaklanan ve müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran, işleri için değer oluşturan çözümler sunduğunu belirten Özveren, "Dünyada ve Türkiye’de, ’Akıllı Hizmet Çözümleri’ni kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödemeler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet Up, zengin ürün ve hizmet yelpazesi ile sektördeki liderliğini pekiştiriyor. Multinet Up, Akıllı Hizmet Çözümleri ile şirketlerin öğle yemeği, akaryakıt, konaklama, ayni yardım, kapı geçiş kontrolü ve mesai takibi gibi tüm kurumsal ihtiyaçlarını tek bir kart ile yönetmelerine olanak veriyor. Kurumsal harcamalar için ödeme, denetleme, güvenlik ve muhasebeleştirme kolaylığı sağlıyor. Yenilikçi finansal teknolojiler ile kurum ve kuruluşlara, çalışanlarına ve bireylere ’değer oluşturan’ çözümler tasarlar ve sunar. Çözümleri arasında kurumsal yemek ve akaryakıt ödemeleri, hediye kartları, sadakat ve ortak tedarik sistemleri, seyahat ve konaklama çözümleri, uzun dönemli araç kiralama ve çevrim içi ödeme hizmetleri bulunmaktadır" dedi. Multinet Up’ın en çok tercih edilen ürün ve hizmetlerini de anlatan Özveren, "Restonet ile firmalar çalışanlarına sağladığı yemek ödeneklerini Multinet kartları üzerinden, Multinet’in sunduğu değer oluşturan çözümler, avantajlar ve kullanım kolaylıklarıyla kullandırabiliyor, denetleyebiliyor ve muhasebeleştirebiliyor. Bu hizmet şirket ortamında yemek hizmeti vermenin zorlukları ve bu işe yönelik personel ve ekipman maliyetleri ortadan kalkıyor. Bunun yanı sıra yüzde 89 oranında vergi avantajı sağlaması, yükleme, kayıp/çalıntı kart bloke işlemleri, fatura detayları gibi konularda 7/24 güvenli işlem yapabilme kolaylığı sunması, kişisel güvenlik için kart şifre uygulaması imkanı, kayıp ve çalınma hallerinde yeni üretilecek karta bakiye aktarımı olanağı vermesi gibi özellikler büyük kolaylık sağlıyor. Restonet aynı zamanda bakiye ve harcama bilgilerinin takibini ve böylece günlük harcama limiti belirlenmesini de mümkün kılıyor" dedi.
Özveren, Restonet kartının 35 bin kart kullanım noktası ile 21 bin kurumsal müşteriye ulaştığını, 2015’te kart kullanıcı sayısını ise 1 milyona çıkardığını ifade etti. Özveren, Petronet hizmeti hakkında da şu bilgileri verdi;
"Petronet, firmaların araç ve diğer yakıt harcamalarını yaygın yakıt istasyonları ağı ve akıllı hizmet çözümlerinin sağladığı kullanım ve kontrol kolaylıklarıyla gerçekleştirmelerini ve tüm süreci yönetmelerine olanak veriyor. Shell taşıt tanıma sistemi alt yapısını kullanan Petronet Taşıt Tanıma Sistemi tüm Türkiye’ye yayılmış bir milyon 100’ü aşkın Shell istasyonunda geçerli bulunuyor. Petronet kullanıcıları Multinet Akıllı Hizmet Çözümleri Sistemi’ni tercih edebiliyor, şirket aracına Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) cihazı taktırabiliyor veya akıllı anahtar kullanabiliyor. Ödemelerde DBS (doğrudan borçlandırma sistemi - Garanti, Finans, TEB, Halkbank), havale veya kredi kartı seçeneklerinden biri tercih edilebiliyor. Bu sistem şirketlere akaryakıt giderleri üzerinde tam bir kontrol sağlıyor."
Otelnet hizmetini anlatarak konuşmasını sürdüren İzzet Özveren, "Otelnet, firmaların iş için seyahat eden personellerinin seyahat ve konaklama harcamalarını yönetmelerine yardımcı oluyor. Gider yönetim sistemi ve özel fiyatlarla konaklama olanakları sağlıyor. Otelnet ile şirket personelinin konaklama ve ekstra ödemeleri ile personelin diğer tüm konaklama bilgileri dijital ortama taşınabiliyor. Böylece firmalar bu harcamalar hakkında detaylı raporlar alıyorlar. Otelnet kullanıcıları Türkiye’nin her yerinde bulunan 1000’e yakın otelde Multinet Up’a özel fiyatlarla konaklama yapıyor. Otel çıkışlarında ödemeler Multinet kartları ile Multinet web sitesi üzerinde otel yetkilisi tarafından gerçekleştiriliyor. Çalışanlar masraf fişi doldurmaktan, firmalar ise bu harcamaları tek tek muhasebe etmekten kurtulmuş oluyor" ifadelerine yer verdi.
Öz veren Giftcard hizmetini ise "Giftcard çalışan ödüllendirme ve yardımlarını ve ekip teşviklerini vergi avantajlarından da faydalanarak yerine getirmeye yarayan Türkiye’nin ilk hediye kart sistemidir. Firmalar giyim ve gıda yardımını, prim, ya da diğer maaş harici ek ödemelerini, bu kartlar aracılığıyla çalışanlarına ve ekiplerine ulaştırıyor. Yapılan ödemeler kolayca raporlanıyor. Bu hizmet kapsamında firma çalışanları ve firmaya bağlı ekipler kendilerine iletilen miktarı özgürce, birçok seçkin marka arasından alışveriş imkânı ile değerlendiriyor. 2015 ile birlikte yüzde 39 vergi avantajı ile karlılık sağlayan Giftcard kullanıcıları, bakiyelerini 4.500 kullanım noktasında istedikleri gibi harcayabiliyor. Personel ve ekip motivasyonunu artıran, aynı zamanda bütçe yönetimini kolaylaştıran Giftcard, personel ayni yardımlarında SGK işçi ve işveren primleri muafiyeti; personel dışı ödüllendirmelerde ise yapılan ödeme tutarının tamamının gider olarak kaydedilmesi ve KDV indirimi yapılabilmesi gibi olanaklar sağlıyor" diyerek anlattı.
Özveren, Passnet hizmetinde ise, "Passnet personel kimlik sistemi kurumların personel giriş-çıkışlarını akıllı hizmet çözümlerini kullanarak gerçekleştirmesine imkan tanıyor. Passnet sistemi, kurum çalışanlarının şirkete giriş-çıkış ve mesai kontrolünün takibini ve tek kart ile kimlik, yemek, otel, hediye gibi tüm hizmetleri sağlayarak bu konuda kontrol ve raporlama olanağı sunuyor. Uygulanan sistem sayesinde mesai saatleri ve ilgili bölümlere giriş yetkileri kesin çizgilerle belirlenebiliyor" bilgilerini verdi.
Okulnet hpizmetini de tanıtan Özveren, "Okulnet akıllı kart hizmeti ile eğitim kurumu içerisindeki güvenlik, kimlik tanıma, doğrulama ve ödeme işlemleri tek kart üzerinde toplanıyor. Kurum ana girişlerinde, içerideki tüm geçiş noktalarında ve otoparklarda kuruma özel hazırlanan kartlar ile kontrollü geçiş yapılmasına, bu sayede tam güvenlik sağlanmasına imkân veriyor. Aynı zamanda kart kullanıcıları ekonomik avantajlara ve ödeme kolaylığına sahip oluyorlar. Kartlar Multinet Up’ın 35.000’e yakın restoran, kafe ve market gibi üye noktalarında kullanılıyor" dedi.
Firmaların filo ihtiyaçları için ise Multicar hizmetini öneren özveren, "Multicar, firmaların filo ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla sunulan uzun dönemli araç ve filo kiralama hizmetidir. Multinet Up Kurumsal Hizmetler A.Ş. Multicar 2007 yılında; filo yönetimi alanında Multinet müşterilerine ve tüm Türkiye’ye profesyonel hizmet vermek üzere kurdu. Bu hizmetten yararlanan kurumlar filo yönetimi, takibi ve operasyonel giderler ile bizzat ilgilenmek durumunda kalmıyor. Tüm bu hizmetleri Multicar profesyonel ekibi sunuyor. 2015 itibari ile yurt çapında 250 servise ulaşan multicar, 7/24 kesintisiz servis uygulaması ile 4.621 araca hizmet veriyor" diye konuştu.
Satın alma süreçlerinde kurumların maliye ve iş yüklerini hafifleten Multiavantaj hizmetinin de bulunduğunu kaydeden Özveren, ""MultiAvantaj Business satınalma süreçlerinde kurumların maliyet ve iş yüklerini hafifletecek teklifleri bir araya getirerek, sektöründe lider firmalarla toplu alım gücü avantajlarını Multinet Up müşterilerine sağlıyor. MultiAvantaj Business, müşterilerinin pazarlıkta zorlandığı, genel giderler içerisinde gözden kaçırdığı, uzmanlığının bulunmadığı tedarik kalemlerinde maliyet avantajı içeren kalıcı ve gerçek teklifler sunuyor. Kurumlar ihtiyaç duydukları birçok ürün ve kurumsal hizmeti indirimli fiyatlar ile temin edebiliyor ve böylece rekabet güçlerini artırıyorlar. MultiAvantaj Business kargodan akaryakıta, akaryakıttan elektriğe varan 25 farklı kategoride 130 farklı tedarikçi ile güçlü bir hizmet sunuyor" ifadelerini kullandı.
Özveren, Multinet Up’ın sunduğu hizmetleri Türkiye genelinde 81 il ve bunların ilçelerindeki üye iş yerine kurduğu pos ağı ile sağladığını hatırlatarak, bünyesindeki 3 şirket ve toplamda 14 farklı ürün ile hizmet ettiğini kaydetti.
Özveren Multinet Up’ın, hizmetlerin daha yaygın kitlelere ulaştırılabilmesi amacıyla gerekli alt yapı çalışmalarının da sürdürüldüğünü sözlerine ekledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!