Dicle Elektrik'ten mobil müşteri memnuniyeti ağı

Güncelleme Tarihi:

Dicle Elektrikten mobil müşteri memnuniyeti ağı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 27, 2019 12:34

Dicle Elektrik'ten mobil müşteri memnuniyeti ağı

Haberin Devamı

Selim KAYA/ DIYARBAKIR (DHA)- DİCLE Elektrik, Güneydoğu'da 6 il ve 5 ilçede kurduğu Müşteri Memnuniyet Merkezlerinin ardından bu kez de Mobil Müşteri Memnuniyet Araçlarını hizmete soktu. İlk olarak Diyarbakır’da hizmet vermeye başlayan mobil hizmet araçlarının kısa sürede bölge genelinde yaygınlaştırılması hedefleniyor.
Özelleşmenin ardından EPDK ve Enerji Bakanlığı’nın hizmet politikalarına da uygun olarak müşterilerine daha iyi hizmet sunmak için çalışan Dicle Elektrik, 2017’den başlayarak Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Siirt ve Şırnak il merkezlerinde 6, ilçelerde ise 5 tane Müşteri Memnuniyeti Merkezi (3M) açtı. Bununla yetinmeyen şirket, hizmeti bölge halkının ayağına kadar götürmek için mobil araççlar tasarladı ve ilkini Diyarbakır’da halkın hizmetine sundu. Bu kapsamda Dicel Elektirk Mobil Müşteri Memnuniyet Araçlarından biri kentin en işlek yeri olan Dağkapı meydanında hizmete başladı. 

SEKTÖRDE TÜRKİYE'DE İLK

Dicle Elektrik Dağıtım A. Ş.Müşteri Memnuniyeti Merkezi Müdürü Rıdvan Çatır, bölgenin enerji şirketi olarak verdikleri hizmetiçeşitlendirmek ve hizmet kanallarını artırmak istediklerini belirterek, ‘’Bu amaçla mobil müşteri memnuniyetiaraçlarımızı hizmete sokmaya başladık. Türkiye genelinde sektörde bir ilk olan bu uygulama ile ilk aracımız Diyarbakırlılara hizmet vermeye başladı. Müşterilerimiz için yeni bir hizmet ağı anlamına gelen mobil müşteri memnuniyeti araçlarını kısa süre içerisinde bölge geneline yaymayı planlıyoruz. Bu sayede vatandaşlarımızın arasına karışarak hizmetlerimizitüm kesimlere yaymak istiyoruz. Başka bir deyişle hizmeti, vatandaşımızın ayağına götürüyoruz’’ dedi.

Uygulama ile mobil hizmet aracındaki Dicle Elektrik görevlilerinin vatandaşların varsa şikayetinin yanında istek ve önerilerini de aldığını belirten Çatır, ‘’Vatandaşlardan gelen her şikayet çözüme kavuşturulduğu gibi istek ve önerileri de değerlendiriliyor. İlk mobil müşteri memnuniyet aracımız hizmet vermeye başlayalı daha çok kısa süre olmasına rağmen, Diyarbakırlı vatandaşlardan çok güzel tepkiler, hatta ciddi anlamda destek aldık. Bu da bizi mutlu etti’’ diye konuştur.

Dicle Elektrik’in mobil müşteri memnuniyet araçlarında müşterilerin hak ve sorumlukları ile verilen hizmetler konusunda bilgilendirici el broşürleri ile 6-8 yaş grubundaki çocuklara ‘Dicle Enerjik Hikayeler’ adlı hikaye kitapları dağıtılıyor. Mobil hizmet araçlarından hizmet almaya gelen müşterilere değişik ikramlarda bulunulurken, Dicle Elektrik’in misafiri kabul edilen müşterilere ve çocuklarına küçük hediyeler de veriliyor.
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!