Alışveriş merkezleri satış için kampanyalara yüklendi

Güncelleme Tarihi:

Alışveriş merkezleri satış için kampanyalara yüklendi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 30, 2007 00:00

Büyük alışveriş merkezleri, yeni yıl öncesi satışlarını artırmak için kampanyalara ağırlık verdi. Bazı marketler ve benzin istasyonları da, verdikleri 6 ytl’lik çeyrek milli piyango biletleri ile 25 milyon ytl’lik büyük ikramiyeye ortak olma olanağı sunuyor.

BÜYÜK alışveriş merkezleri, yılbaşı öncesinde düzenledikleri kampanyalarla müşterilerine son model otomobile sahip olma şansı verirken, bazı market ve benzin istasyonları ise milli piyango bileti ile tüketicilere büyük ikramiye hayali kurduruyor. Söz konusu alışveriş merkezleri, her 50 ile 100 YTL’lik alışveriş karşılığında vaadettiği son model otomobillerle tüketicileri çekmeye çalışıyor. Kampanyalar çerçevesinde Ankara’daki Cepa Alışveriş Merkezi, her 50 YTL’lik alışveriş karşılığında verdiği kuponla, yapılacak çekiliş sonucunda, 2008 model 407, 207 cc Dynamic ile 207 Trendy model Peugeot marka otomobillerden birine sahip olma şansı tanıyor. Cepa’da 30 Kasım’da başlatılan söz konusu kampanyadan faydalanmanın en son tarihi ise 30 Şubat 2008...

SLOGANLAR HAVADA UÇUŞUYOR: Oran’da yeni açılan ve tüketicilerin büyük ilgi gösterdiği Panora Alışveriş ve Yaşam Merkezi, ’Her Yeni Yıl Düşlerle Başlar’ sloganıyla yola çıktığı kampanya çerçevesinde, her 100 YTL’lik alışveriş karşılığında verdiği çekiliş kuponlarıyla, müşterilerine bir adet BMW Z4 kazanma olanağı sunuyor. Panora’nın söz konusu kampanyası 24 Aralık 2007 ile 15 Şubat 2008 tarihleri arasında geçerli olacak. ’Yeni yılda, yine bir yıldız’ sloganıyla da Armada alışveriş merkezi, her 50 YTL’Lik alışveriş karşılığında verdiği şans kuponları ile müşterilerine Audi A6 kazanma fırsatı sunuyor. Armada’nın bu kampanyası da 12 Aralık 2007 ile 29 Şubat 2008 tarihleri arasında yapılacak alışverişleri kapsayacak.

TALİH KUŞU PROMASYON OLDU : Büyük alışveriş merkezleri tüketicilere, hayallerindeki otomobilleri kazanma şansı sunarak satışlarını artırmaya çalışırken, bazı marketler ve benzin istasyonları da, verdikleri 6 YTL’lik çeyrek Milli Piyango biletleri ile müşterilerine 25 milyon YTL’lik büyük ikramiyeyi yakalama şansı sunuyor. Müşterilerine büyük ikramiye hayalleri kurduran marketler arasında Carrefoursa ve Çağdaş yerini aldı. Carrefoursa, yapılan her 75 YTL’lik alışverişe 3 adet çeyrek Milli Piyango bileti verirken, Çağdaş marketler zincir ise her 50 YTL’lik alışveriş karşılığında Milli Piyango bileti veriyor. Talih kuşunu promosyon olarak kullanan firmalardan bir diğeri ise Teknosa. Teknosa, 15-30 Aralık 2007 tarihleri arasında tek seferde 50 YTL ve üzerinde alışveriş yapan müşterilerine 1 adet çeyrek Milli Piyango bileti hediye ediyor. Teknosa müşterileri, kazandıkları Milli Piyango biletleriyle, 31 Aralık 2007 tarihinde gerçekleşecek olan yılbaşı özel çekilişinde ikramiye kazanma şansını yakalıyor.

2008’de en büyük tehdit cari açık

ANKARA
Organize Tekstil Sanayi Sitesi (ANTEKS) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Süreyya Kayıhan, "2008’de en büyük tehdit cari açık olacak" dedi. Cari açık konusunda alınacak tedbirlerin geçici ve günlük değil, orta ve uzun vadeli bir sanayi politikasının parçası olması gerektiğini belirten Kayıhan, "Değerli YTL ve güçlü iç talep karşısında cari açığın yüksek kalması kaçınılmaz" dedi.

Mikro reformlar uygulanmadan, üretim yapısında dönüşüm yaşanmadan cari açığın düşürülmesinin pek mümkün görünmediğini belirten Kayıhan, şöyle konuştu: "2008’de en büyük tehdit cari açık olacak. Hedefler, cari açığın azaltılması olarak belirleniyor, ancak konuşulan önlemler esas olarak cari açığın en büyük parçası olan dış ticaret açığını azaltmaya yönelik. Dış açığı azaltmaya yönelik önlemlerin yapısal bir niteliği var ve pozitif bir gelişme olabilir."

Yeni yıl zamları seramiği kıracak

SERAMİK
Federasyonu Genel Sekreteri Germiyan Saatçioğlu, seramik sektörünün, yılbaşında devreye gireceği ilan edilen yeni elektrik ve doğalgaz fiyatlarıyla ihracatını ve hayatiyetini sürdürmekte çok zorlanacağını kaydetti. Saatçioğlu, cirosu 2 milyar avroya ulaşan Türk seramik sanayinin dünya pazarlarındaki rekabet gücünü koruma mücadelesi içinde olduğunu ifade etti.

Tamamen yerli hammaddeleri kullanarak çok yüksek katma değer yaratan seramik sanayinin son 10 yıl içinde yaşadığı yüksek ihracat artışlarını 2006 yılında tekrarlayamadığını kaydeden Saatçioğlu, şu görüşleri dile getirdi: "Türk seramik sanayi, bu yıl da artan yerli girdi fiyatları ile döviz kurlarındaki düşüşten olumsuz olarak etkilenen ihracat fiyatları arasında sıkışmış kalmıştır. Mevcut elektrik ve doğalgaz fiyatlarıyla ihracatta dünya seramik üreticisi ülkelerle rekabette zorlanıyor."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!