Hurriyet ile Bild gazetesinden Boomads işbirliği anlaşması

Güncelleme Tarihi:

Hurriyet ile Bild gazetesinden Boomads işbirliği anlaşması
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 18, 2013 18:26

Hürriyet Gazetesi bünyesinde geliştirilen ve blog yazarlarına sosyal platformda geniş kitlelere ulaşma imkanı sunan Boomads, Almanya pazarında Bild ile işbirliği yapacak. Bu bağlamda iki gazete arasında protokol Berlin'de imzalandı.

Hürriyet ve Bild gazeteleri digital ortamda işbirliğine yönelik önemli bir anlaşmaya imza attı. İki gazete, internette 'blog' yazarlarına, sayfaları için ortak bir platform ve pazarlama imkanı sunan sosyal medya 'Boomads' alanında işbirliği yapacak. İşbirliği protokolünü, Hürriyet adına İçerik ve Topluluk Servisleri Sorumlusu Yöneticisi Erhan Acar, Bild adına ise Bild Dijital CEO'su Donata Hopfen imzaladı.

Protokol imza törenine Hürriyet gazetesi Yayın Direktörü Fatih Çekirge ve Bild gazetesi internet sayfaları yöneticisi Manfred Hart da katıldı.

EN BÜYÜK BAĞIMSIZ YAYINCI AĞI

Protokolü imzalayan Erhan Acar, Türkiye'de başarı sağlamış bu sistemi öncelikle Avrupa ve daha sonra ABD pazarlarına kadar büyüterek dünyanın en büyük bağımsız blog ve yayıncı ağını yaratmayı hedeflerini söyledi. Acar, "Böyle bir girişimin dünyaya ilk açılımını Bild gibi önemli bir markayla yapmaktan da çok gururluyuz" dedi.

Hürriyet Dijital Pazarlama Çözümleri Sorumlu Yöneticisi Haymi Behar ve Boomads Yönetici Direktörü Onur Kabadayı da törende hazır bulundu.

ALMANYA'DA 2 HAFTADA 150 ÜYE

Hürriyet Gazetesi bünyesinde geliştirilen Boomads, üyesi olan blog yazarlarının içeriklerini daha geniş kitlelere ulaştırma imkanı sağlıyor. Boomads aynı zamanda blog yazarlarına reklamlardan kazanç sağlam imkanı da sunuyor.

Boomads, Almanya pazarında Bild gazetesiyle yürüteceği işbirliği kapsamında Berlin'de bir de büro açtı. Boomads'in Berlin'de bürosunun yöneticiliğini de Onur Kabadayı üstlendi.

Boomads'in Türkiye'de yaklaşık 22 bin üyesi bulunuyor. İki hafta önce Almanya'da hizmet sunumuna başlayan Boomads, kısa sürede aralarında Almanya'nın tanınmış blog yazarlarının da yer aldığı 150 üye kazandı.

"GENİŞ KİTLELERE ULAŞTIRIYORUZ"

Bild gazetesi ile işbirliği yaparak Almanya pazarına açıldıklarını belirten Onur Kabadayı, şöyle konuştu: "Hürriyet'in bir ürünü olarak geliştirilen Boomads, blog yazarlarının web sitelerinin görünürlüğünü artıracak çözüm sunuyor. Boomads, Bild ile birlikte Almanya pazarında yeni bir yayıncı ağı kuruyor. Boomads'in Almanya'daki yayıncı ağı Blogstars adını taşıyacak. Üyemiz olan web sitelerini, dünyanın önde gelen reklamcılarına sunuyoruz. Türkiye'de Hürriyet üzerinden Almanya'da ise Bild üzerinden bu yayınları geniş kitlelere ulaştırabiliyoruz. Türkiye'deki başarıdan sonra yurt dışına açılma kararı aldık ve bu bağlamda Bild ile Alman pazarına yönelik işbirliği protokolü imzalandı."

BLOGGER'ER KRİTERLERE GÖRE ÜYE OLABİLİYOR

Boomads'e üye olacak blog yazarlarının ya da web sitelerinin belli kriterlere de sahip olması gerekiyor. Buna göre blog yazarının web tasarımı, içeriği, yazıların bizzat bloger tarafından yazılması, sitenin sürekliliği ve belli bir düzene sahip olması istenilen kriterler arasında yer alıyor.

Türkiye'de kısa sürede büyük ilgi gören Boomads, Almanya'da Bild ile yürüttüğü işbirliğinin yanısıra, diğer Avrupa ülkelerinin de önde gelen yayıncılarıyla bu alanda işbirliği için çalışmalar yürütüyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!