Güncelleme Tarihi:

SUNUCU SİSTEMLERİ, GÜVENLİK DUVARI CİHAZ VE YAZILIMLARI SATIN ALINACAKTIR

SUNUCU SİSTEMLERİ, GÜVENLİK DUVARI CİHAZ VE YAZILIMLARI SATIN ALINACAKTIR
Oluşturulma Tarihi: Mart 18, 2024 00:00

 

SUNUCU SİSTEMLERİ, GÜVENLİK DUVARI CİHAZ VE YAZILIMLARI SATIN ALINACAKTIR

ESENYURT BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

 


Sunucu Sistemleri, Güvenlik Duvarı Cihaz ve Yazılımları Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2024/360043

 

1-İdarenin

a) Adı

:

ESENYURT BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

b) Adresi

:

Zafer Mah. Doğan Araslı Cad. No:79/1 34513 ESENYURT/İSTANBUL

c) Telefon ve faks numarası

:

4440411 - 2126220399

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Sunucu Sistemleri, Güvenlik Duvarı Cihaz ve Yazılımları Alımı İşi

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

Hiper Bütünleşik Sunucu Sistemi İlave Uç Sunucu 1 adet Veri Sınıflandırma Yazılımı Lisansı 1 adet Güvenlik Duvarı 1 adet Seim Yazılımı Lisansı 1 adet Web Application firewall yazılım lisansı 1 adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Esenyurt Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşme İmzalandıktan sonra 5 gün içerisinde işe başlanacak olup 45 gün içerisinde ürünler teslim edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme İmzalandıktan Sonra 5 Gün İçerisinde İşe Başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

16.04.2024 - 10:30

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Zafer Mah. Doğan Araslı Bulvarı No:79 Esenyurt Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü 5. Kat Toplantı Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.

4.3.2.

4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

ISO27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Belgesi

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Birim Fiyat Teklif Cetvelindeki Tüm Kalemler İçin, Teklif edeceği ürünlerin, marka, modellerini ayrı ayrı olmak üzere katalogda işaretleme yapılmak üzere teknik şartnameye cevap oluşturulacaktır. 

 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Sunucu, Üst Seviye Depolama Ürünleri , Üst Seviye Ağ Anahtarları ve Ağ Yönetim Yazılımları, Güvenlik Donanım ve Yazılımları vb. Bilişim Malzemeleri işi benzer iş olarak kabul edilecektir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 #ilangovtr Basın no ILN02003148

Haberle ilgili daha fazlası: