Perakende Güneşi ödülünü aldı

Güncelleme Tarihi:

Perakende Güneşi ödülünü aldı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 30, 2015 10:03

Vestel, sosyal medya kampanyasıyla “Perakende Güneşi”ödülünü kazandı.

Haberin Devamı

Vestel’in 8 Mart Kadınlar Günü’nde sosyal medya üzerinden başlattığı Pazar Kahvaltısı temalı kampanya, Perakende Güneşi Ödülleri’nde “En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı Ödülü”ne layık görüldü.  

Ödül gecesinde konuşan Vestel Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Ergün Güler, “Perakende Güneşi Ödülleri kapsamında geçtiğimiz yıl aldığımız ‘En Başarılı İnsan Kaynakları Uygulaması’ ödülünden sonra, bu yıl da ‘En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı Ödülü’nü kazandık” dedi.

Şirketin sosyal medya üzerinden 8 Mart Kadınlar Günü’nde başlattığı kampanyası, katılımcıların çocuklara kahvaltıyı sevdirecek farklı türdeki önerilerini #pazarkahvaltısı etiketiyle sosyal medya hesaplarından paylaşmalarını içeriyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!