Kırıkkale'de 112 Acil Çağrı Merkezi'ne 1 yılda 323 bin çağrı

Güncelleme Tarihi:

Kırıkkalede 112 Acil Çağrı Merkezine 1 yılda 323 bin çağrı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 23, 2017 11:30

Kırıkkale'de 112 Acil Çağrı Merkezi'ne 1 yılda 323 bin çağrı

Haberin Devamı

Erhan GÖĞEM/KIRIKKALE, (DHA)- KIRIKKALE'de, 112 Acil Çağrı Merkezi İl Koordinasyon Toplantısı, Vali M. İlker Haktankaçmaz'ın katıldığı toplantı ile gerçekleştirildi. Asılsız çağrıların gündeme geldiği toplantıda konuşan Vali Haktankaçmaz,"Vatandaşlarımız daha bilinçli olsun. Bu, bilinç meselesi" dedi. Toplantıda ayrıca 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bir yılda 323 bin çağrı geldiği, 76 bin 93'ünün kurumlara aktarıldığı ifade edildi.

Toplantıya Kırıkkale Valisi M. İlker Haktankaçmaz, Vali Yardımcısı Ayhan Özkan, İl Jandarma Komutanı İsa Çakmak, Belediye Başkan Yardımcısı Harun Ulusoy ve yetkililer katıldı. Vali Haktankaçmaz yaptığı konuşmada, "Günlük genel olarak bin adet çağrı geliyor. Bu çağrıların 76 bin 93'ü kurumları aktarıldı. Çok uzun zamandan beri basında gündeme geldi. Asılsız ihbarlar yüzde 70. Bunu genelde yeni telefon satanlar hat çalışıyor mu, çalışmıyor mu gerekçesiyle denemek için en pratik yöntem olarak görüyorlar. Onu yaparken buradaki arkadaşları meşgul ediyorlar. Ben vatandaşlarımızı özellikle 112'yi herhangi bir sebeple arayıp, asılsız ihbarlarla meşgul edenleri uyarmak istiyorum. Bunlardan tespit edebildiklerimize idari para cezası uyguluyoruz. Ama bu bilinç meselesi. Başka aklıma bir şey gelmiyor. 112'nin kendi personelinden ziyade, burası birden fazla kurumun görev yaptığı kültürlü bir çalışma ortamı" dedi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!