• Hürriyet Twitter
R

İş dünyası; müşteri bilgileri ve hizmetlerine verilen önemin giderek daha da arttığı bir düzen hâline geliyor. Özellikle sektörde popülerleşen müşteri deneyimi konusu ve müşterilere dair verilerin tek bir yerde toplanması, şirketlere olumlu yönde geri dönüş sağlıyor. Sektörde yapılan araştırmalara göre müşteri kapsamında yatırım yapan şirketlerin, hisselerini gün geçtikçe daha da arttırdığı görülmekte.

Müşteri en büyük sermayedir!

Gelecek; veri yönetiminin öneminin daha da arttıracağı bir iş dünyası vadediyor. Günümüzde, müşteri bilgilerinin kurumsallaştırılarak; sermayenin müşteri odağıyla yaratılması, işletmelere yönelik kalıcı kazançlara doğru kapı aralıyor. Satış süreçlerinde devamlılığın sağlanması, iş dünyasında müşteri yönetiminin yeniden trend hâline gelmesindeki en önemli etkenlerden sadece bir tanesi.

İş stratejisinde yeni boyut

İşletmelerin varlığında müşterilerin rolünün esasen nerede olduğunu düşünmeleri, kendilerinin iş stratejilerini görebilecekleri en önemli sorgu noktasını oluşturuyor. Yeni iş stratejilerini belirlemede müşteri odaklı vizyon; özellikle işletmelere yönelik ürün ve satış odaklı geliştirmelerde temel alınabilecek bir değer örneği sunuyor.

Önce deneyim sonra satış!

Alanında öncü birçok işletme artık satış odaklı süreçten, müşteri deneyimi odaklı anlayışına kaymış bulunuyor. Satış yapmayı ve kâr etmeyi; müşteri deneyiminin ardına koyan bu vizyon, esas olarak geleceğin işletme prensiplerini şimdiden uygulamaya koyuyor. Tüm bu süreçlerin temelinde ise ilişki geliştirmeye yönelik çözümler bulunmakta.

İş Ortağım BBS, Siftah Paketi ile müşteri yönetimini kolaylaştırıyor.

Müşteri bilgilerinin tek yerden yönetilmesini, iş kolaylığı çerçevesinde sağlayan Siftah Paketi; müşteri verilerinin raporlanmasına yönelik yeni çözümler sunuyor.

Önemli görev ve tarihlerin otomatik olarak hatırlatılmasında öncü rol üstlenen Siftah Paketi; saha ekiplerindekilerin aktivitelerine yönelik her yerden ulaşım sağlıyor.

DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN!