Güncelleme Tarihi:
KAYSERİ, (DHA) - MELİKGAZİ Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, 2017 yılı Ocak ayında hizmete sunulan Melikgazi İletişim Merkezinde son 10 ayda 59 bin başvurunun gerçekleştirildiğini söyledi.
2017 yılının ilk 10 ayında İletişim Merkezinin birimlere gelen talep, işlem, bilgi alma, şikayet ve yönlendirme gibi çok başvuruyu ilgili birimler vasıta ise çözüme ulaştırdığını belirten Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, “Bilgi İşlem Müdürümüz bünyesinde kurulan Melikgazi İletişim merkezi kısa sürede çok başarılı bir çalışmayı gerçekleştirdiği gibi bir çok belediye ve yerel yönetimlerce örnek alınmış, idarecileri tarafından gezilmiş ve çalışma yönetmeliği istenmiştir. Çünkü Melikgazi yaparsa iyisini yapar. Melikgazi İletişim merkezi 2017 yılında faaliyete geçmesine rağmen ilk 10 ayda 59 bin başvuru işlemi gerçekleştirerek, belediye birimlerin büyük bir hizmetini adeta tek başına sırtlanmıştır. En fazla başvuru 13 bin 500 ile imar birimi olurken, 8 bin 500 çevre koruma, 7 bin 500 Ulaşım Müdürlüklerine başvuruda olunmuş olup iş ve işlemler yerine getirilerek çözüm odaklı belediyecilik sergilenmiştir” dedi.
FOTOLU